Znamka je nastala leta 1937, kar pomeni, da danes praznuje zavidljivih 80 let. Od samih začetkov se prav veliko ni spremenilo, saj so določeni modeli še vedno naprodaj. Med njimi so že neskončno slavne aviatorke, ki jih imajo vse zvezdnice in zvezdniki. Nosili so jih že James Dean, Audrey Hepburn, Michael Jackson, in tako je znamka prispevala k razvoju tako imenovane “celebrity culture”, kar pomeni, da se je tesno povezala s slavnimi iz sveta roka in filma ter postala must have modni dodatek, torej tisti, ki ga je preprosto treba imeti.
Ali veste, kako je nastala znamka Ray-Ban? V tridesetih letih so si za pilote, ki so leteli visoko in bili marsikdaj zaslepljeni od sonca, omislili modele z zelenimi stekli, ki so zmanjšali odboj svetlobe, vendar se je skozi njih videlo zelo dobro. Leta 1937 postane ta model dosegljiv vsakemu potrošniku, spremenijo okvir v Aviator okvir in tako se rodi kult. Petdeseta leta so prav gotovo ključna, saj Ray-Banke prispejo v Hollywood, sploh model Wayfarer, ki zelo hitro postane povsem ženski dodatek.
V Ljubljani je Optika Feliks predstavila nova sončna očala kolekcije Ray-Ban za pomlad/poletje 2017. V znamenju vročine, dobre glasbe in kulinarike so se številni mimoidoči lahko zabavali v družbi znanih obrazov, ki že vrsto let prisegajo na kakovost blagovne znamke. Pri njih najdete resnično zelo širok nabor modelov in tudi najnovejšo kolekcijo z različnimi modeli, ki lahko zadovoljijo vsakega potrošnika, tudi najbolj zahtevnega. Prav posebno dogajanje je pod odrom zaznamovalo tudi umetniško ustvarjanje grafitarja Maksima Azarkeviča, ki je ustvaril prav posebno mojstrovino. Pri blagovni znamki Ray-Ban so se odločili, da bodo sliko dali na licitacijo. Zbrana sredstva pa bodo podarili Zvezi prijateljev Mladine za letovanje otrok na morju.
Skratka, moda lahko tudi mine, a očala Ray-Ban so še vedno v trendu in ne samo to: so sinonim elegance, prefinjenosti in ameriške kulture, ki je močno prisotna po vsem svetu.