Teden za nami je po eni strani prinesel izjemno pestro dogajanje na modni sceni, po drugi strani pa tudi precejšnje zatišje, vsaj glede novih kampanj. Vse oči so namreč prav ta hip uprte v Milano, kjer pa se bo teden mode kaj kmalu že preselil v finalno, za mnoge tudi najpomembnejše mesto – Pariz.
Pretekli teden so se na londonskem tednu mode predstavila tudi nekatera največja modna imena, ki smo jih bili sicer vajeni na drugih lokacijah, a so se tokrat očitno odločili za spremembo: Emporio Armani, Versus Versace, Tommy Hilfiger x Gigi Hadid in še nekateri drugi.
Teden mode v Milanu pa je to sezono vsekakor najbolj zaznamovala revija modne hiše Versace, kjer je Donatella Versace v počastitev pokojnega brata Gianija Versaceja na pisto pripeljala nekaj najpomembnejših supermodelov vseh časov – Naomi Campbell, Cindy Crawford, Claudio Schiffer, Carlo Bruni ter Heleno Christensen.
Nova, jesenska kampanja kolekcije očal Dolce & Gabbana nas tokrat popelje na ulice Palerma, kjer so pozirale Sonia Ben Ammar, Corinne Foxx in Chiara Scelsi.
Vse bolj zaželena med modeli pa postaja tudi Kaia Gerber, hči slovite Cindy Crawford, ki svoje manekenske sposobnosti tokrat dokazuje tudi v novi reklamni kampanji znamke Penshoppe.
Med novimi obrazi športne znamke Puma pa se je tokrat znašla tudi pevka Selena Gomez, ki je postala ambasadorka superg Phenom ter se tako pri tem projektu pridružila svojemu fantu, pevcu The Weekndu.
Denim znamka Mother je tokrat presenetila s posebnim sodelovanjem, kjer je skupaj z znamko mokasink Minnetonka pripravila limited edition kolekcijo čevljev.