Ko se ženska z močno osebnostjo loti oblikovanja, je izdelek odraz avtoričine duše. To velja za Anyo Hindmarch, ki je kot oblikovalka prisotna v znanih revijah o modi in sodeluje v dobrodelnih projektih, v delo pa vpleta ironijo in bistroumnost, kar se kaže tudi v njenih izdelkih. Poglejmo, kaj je zaznamovalo njeno poklicno pot. Ko se prvič srečamo s katerim od njenih izdelkov, zagotovo ne ostanemo brezbrižni, saj začutimo izzivalno ironijo, ki v nas podžge vprašanja in radovednost.

Vir: Pinterest

Oblikovalkini začetki segajo v njeno 18. leto, ko je pripotovala v Firenze, da bi se naučila italijanščine. Italijanke slovijo kot urejene in so ljubiteljice mode, Anya pa je opazila, da je bila takrat posebej priljubljena usnjena torbica, ki se je zatisnila z vrvico. In je dobila zamisel. Izposodila si je 1000 dolarjev in v Anglijo uvozila nekaj torbic. S prijateljevo pomočjo je poskrbela za oglaševanje v reviji Harpers and Queen, kar se ji je dobro obrestovalo in je tako prodala 500 torbic. Uspeh jo je spodbudil, da je naredila korak naprej: naučila se je izdelovati torbice in čez čas odprla trgovinico na ulici Walton Street.

Vir: Pinterest
Vir: Pinterest
Vir: Pinterest
Vir: Netaporter
Vir: Pinterest
Vir: Pinterest

Ker izhaja iz podjetniške družine, je združila ustvarjalnost in trgovsko žilico, ni pa pozabila na poseben detajl: vsi modeli so se zgledovali po italijanskem dizajnu, kakovost pa je bila britanska in duhovita zaradi posebne oblikovalkine energije. Pri tej filozofiji znamka vztraja še danes. Pogosto imajo izdelki ime po londonskih ulicah. Opažamo jih že vsepovsod: fotografije stvaritev objavljajo tako vplivneži na družbenih omrežjih kot tudi najpomembnejše revije, denimo Vogue, Harper’s Bazaar ali The Gentlewoman.

Vir: Netaporter
Vir: Netaporter
Vir: Netaporter
Vir: Netaporter
Vir: Netaporter
Vir: Netaporter

Zakaj je Anya tako uspešna? Preprosto: vzpostavila je neposreden odnos s stranko, ki ji ustreže s kakovostjo izdelave in materialov. Vsako leto pripravi štiri kolekcije in včasih poskrbi za vznemirljive in bizarne modne revije. Na modni reviji dodatkov so manekenke lebdele nad gledalci ali pa so bile plešoče blagajničarke v trgovini. Znamka je všečna, ker ponuja dodatke in oblačila, ki so izzivalni in zabavni ter združujejo uporabnost in ljubkost. Pomislite, ob pogledu na pulover z znakom trgovske verige Carrefour ali na torbico z liki Kellogg’s, s smejkoti ali prometnimi znaki, se bomo nasmehnili in lahkotneje zakorakali v nov dan.

Komentiraj