Pred kratkim sem pisala o najboljših dišavah ter o tem, kako nam znamke ponujajo veliko kompletov, ki še kako pridejo prav. Parfum in gel za tuširanje, parfum in krema za telo ali, za moške, parfum in nega po britju. Tovrstnih setov je res veliko, svoje sem kot običajno našla v Müllerju, ker je tega na pretek, vso ponudbo pa si lahko ogledate na njihovi spletni strani www.mueller.si. Danes vam predstavljam lepotne sete, ki vsebujejo razkošne kreme; ta darila so vrhunska, ker prihranite veliko denarja, saj običajno za ceno kreme dobite zraven še kup stvari. In dobro je, da so tovrstni seti na voljo le za praznike, zato predstavljajo tudi posebno pozornost in so vredni vsakega centa. Za vas sem izbrala naslednje.
Shiseido Benefiance Wrinkle Resist 24
Za mamo, prijateljico ali zase, pač za žensko, ki potrebuje nekaj proti gubam in pozna znamko Shiseido, od nekdaj sinonim za kakovost in razkošje. Ta čudoviti set vsebuje: Benefiance WrinkleResist24 Day Cream (50ml), Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam (30ml), Benefiance WrinkleResist24 Balancing Softener Enriched (30ml), Ultimune Power Infusing Concentrate (10ml). Kombinacija vseh produktov zagotavlja gladko, zdravo in brezhibno kožo. Ta edinstvena blagovna znamka luksuzne kozmetike izhaja iz Japonske in je nastala že leta 1872. Zaradi tega je smatrana za enega od najstarejših proizvajalcev kakršnihkoli izdelkov za nego kože na svetu. Že od začetka nastanka podjetja upoštevajo njegovi zaposleni visok standard raziskovalnih metod in pripravke Shiseido nenehno prenavljajo in izboljšujejo.
Clinique Uplifting treats set
Morda ne veste, da je ustanoviteljica te blagovne znamke slavna Estée Lauder, kar je zagotovilo za uspeh! Clinique nam od nekdaj ponuja super kreme in serume, primerne za nežno in občutljivo kožo, osebno so mi njihove teksture zelo všeč, ker so lahke in dobre tudi pod make-upom. Blagovna znamka zagotovo prevzame vse posameznike, ki trpijo zaradi različnih alergij, hrepenijo po lepem in mladostnem videzu ali iščejo kakovostna ličila za razumno ceno. Set vsebuje tri top izdelke za nego kože.
Paleta čopičev za ličenje Dior
Tudi čopiči so lahko odlično darilo, saj je prav od njih odvisen dober make-up. V resnici jih ne potrebujete ogromno, a že zaradi higiene je dobro imeti več kot le enega. Super so za nanos pudra in seveda za dobro znano tehniko contouringa. Dior vam ponuja nekaj top primerov v zelo lepi, lični embalaži, ki je idealna za na pot. Če torej veste, da nekdo veliko potuje ali ima preprosto rad red, potem je to idealno darilo zanj.
Darilni set Collistar
Če iščete nekaj zelo dobrega in cenovno dostopnega, potem stavite na Collistar. Ta italijanska znamka je odlična in nam vedno ponuja ogromno izdelkov po zelo dobrih cenah. V tem setu najdete maskaro in črn svinčnik kajal za oči, povrh vsega še darilno torbico, ki vedno pride prav. Filozofija podjetja je enostavna – ponujati posebej kakovostno in učinkovito kozmetiko po zanimivi ceni. Collistar daje velik poudarek na to, da lahko zadovolji tudi najbolj zahtevne stranke vseh pomembnih ciljnih skupin – mlade, upokojence, posameznike s preobčutljivo kožo, suho kožo ipd. Zahvaljujoč temu pristopu se Collistar lahko ponaša s številnimi uspehi.
Shiseido men total revitalizer set
Ker imamo ženske vedno težavo s tem, kaj pravzaprav kupiti zanj, je tukaj tudi set za moško nego. Za brata, prijatelja ali partnerja, vsekakor gre za set, ki navdušuje, saj podobno kot ženski ponuja top izdelke za nego kože in vlaženje. Kot vemo, se moški običajno ne mažejo s kremami, oziroma uporabljajo krepko manj krem kot me, vseeno pa je dobro imeti v kopalnici tudi nekaj zanj, saj je njihova koža prav tako potrebna nege.
Lancome Hypnose Drama Set
Za nego oči in zelo seksi pogled. Maskara Lancome je nujen kos v vaši kopalnici, tukaj pa jo najdete skupaj z odstranjevalcem make-upa in svinčnikom za oči. Za dramatične trepalnice bo poskrbljeno, svinčnik pa je zelo mehak in ga boste z lahkoto uporabljale tudi na notranji strani veke. Bifazni odstranjevalec ličil pa bo poskrbel, da bo ponoči koža počivala. Tudi v tem primeru gre za odlično razmerje med ceno in kakovostjo produkta.