V New Yorku, ki kar kipi od ustvarjalnosti, je Rebecca Minkoff, oblikovalka iz San Diega, poskrbela za pravo revolucijo v modnem svetu. Veliko pozornosti posveča barvam in ima izrazit čut za nove smernice; oblikuje kreacije po zelo dostopnih cenah, nad katerimi so navdušene tudi zvezdnice, kot so Keira Knightley, Ashley Greene in Reese Witherspoon. Morda jo že poznate, morda še ne, jaz sem se v njene torbice zaljubila prav med bivanjem v ZDA in kmalu ugotovila, da je čez lužo zelo priljubljena. Odlična mešanica barv, kakovosti, modnosti in cene pripelje do izdelkov, ki so že “must have” in znajo tvoriti odličen stil. Če pogledam v svojo garderobno omaro, lahko rečem, da je večina torbic prav njenih, za kar mi ni bilo nikoli žal.
Rebecci je bila ljubezen do mode položena v zibko. Odrasla je v želji, da bi krojila in šivala obleke. Po srednji šoli se je preselila v New York, ker si je želela postati oblikovalka. Bistra in energična Rebecca ni potrebovala veliko časa in leta 2001 je predstavila mini petdelno kolekcijo, ki je zaslovela po zaslugi majice z napisom “I Love New York”; na šovu Jaya Lena jo je imela na sebi njena prijateljica Jenna Elfman, ki jo vsi ponamo kot Dharmo iz nanizanke Dharma in Greg. Bil je čas po 11. septembru 2001, ko je vladalo močno patriotsko vzdušje in naročila so kar deževala. Rebecca je pustila začasno službo in doma, na tleh v stanovanju v četrti East Village, zašila stotine majic. Nato je vse steklo kot po maslu.
Sledilo je prelomno leto 2005, ko je na trg poslala ikonično torbico “The Morning After Bag” oziroma torbico naslednjega dne, ki je osvojila celo Lindsay Lohan in Hayden Panettiere, kar je Rebecco poneslo na olimp med oblikovalce, ki jih občudujemo in obožujemo. Izkazala se je predvsem kot oblikovalka dodatkov, leta 2009 pa je dozorel čas za vrnitev k njeni veliki ljubezni, pre-a-porterju. Leto 2011 je bilo v znamenju prefinjene, romantične, ljubke in funkcionalne linije ready-to-wear, namenjene odločni ženski, ki želi imeti brezhibna in popolna oblačila od jutra do večera. Spomladansko poletna in jesensko zimska kolekcija sta primerni za mlado žensko v zgodnjih dvajsetih letih, ki rada kombinira klasičen in ulični stil, torej je prefinjeno športna, toda nikoli plehka. Rebecca se teh konceptov dobro zaveda in se jih drži že odkar je odšla iz Kalifornije in odkrila pot do uspeha.
Decembra je oblikovalka odprla trgovino v Benetkah, s svojimi stvaritvami je želela prodreti tudi v Evropo, čeprav je po zaslugi spleta znamka že zelo znana in priljubljena. Rebecca pravi, da naj bi do 2020 v Evropi odprli še 5 trgovin, že letos v Milanu, kjer že imajo showroom v ulici Archimede. Njeni izdelki so na prodaj v približno 100 trgovinah v Italiji, med drugim tudi v Excelsiorju, ter v drugih prestižnih veleblagovnicah, kot je Selfridges v Londonu. Napoveduje spremembe na področju trženja. Prepričana je, da je danes pametno vlagati v dobre blogerje, ki lahko dosežejo številnejše občinstvo kot pa revije za modo. Za razliko od drugih ameriških znamk Rebecca Minkoff ne razmišlja o odhodu iz New Yorka in selitvi v Pariz ali katero drugo evropsko mesto. Zaenkrat ostaja kar v New Yorku.