Vremensko izredno muhast teden je kljub vsemu prinesel kar nekaj spomladanske svežine, sploh na modnem področju. Ponovno smo priča zanimivim sodelovanjem in novim ambasadorjem, seveda pa tudi tokrat ne gre brez reklamnih kampanj tople sezone. Poglejmo torej nekaj najodmevnejših tega tedna:

Novi obraz modne hiše Saint Laurent je postal igralec Keanu Reeves, njegov prvi nastop zanje pa je v povsem sveži kampanji, namenjeni že naslednji jeseni.

Keanu Reeves za Saint Laurent

Ralph Lauren se pridružuje znamkam, ki skrbijo za okolje, za začetek pa je pripravil kolekcijo polo majic Earth Polo, izdelanih iz odpadne plastike. Za vsako naj bi porabili približno 12  recikliranih, plastičnih steklenic, čudovito pa v njih izgleda tudi model Andreea Diaconu.

Ralph Lauren

Posebno kolekcijo majic so izdelali tudi pri znamki Rag & Bone, kjer sta jim pri kreiranju po lastnem navdihu pomagala supermodel Helena Christensen ter pop duo Say Lou Lou.

Helena Christensen za Rag & Bone

Modna hiša Louis Vuitton tokrat močno poudarja svoj ikonični monogram v kampanji z naslovom Monogram Giant, za katero pozirata Klara Kristin in Kris Grikaite.

Louis Vuitton

V tropsko navdihnjeni kolekciji letošnje tople sezone pa za znamko Topshop tokrat pozirajo mladi modeli Abby Champion, Jordan Daniels in Nina Marker.

Topshop

Pri Chanelu so tokrat za posebno kampanjo ročnih ur, poimenovano J12, k sodelovanju povabili kar deset zvezdnic, med njimi tudi Lily-Rose Depp, Keiro Knightley, Ali MacGraw, Naomi Campbell, Liu Wen ter Claudio Schiffer.

Chanel

Supermodel Cara Delevingne se tokrat vrača kot obraz Burberryjeve kampanje, in sicer za njihovo zadnjo dišavo Her Blossom.

Burberry

Komentiraj