Vremensko izredno muhast teden je kljub vsemu prinesel kar nekaj spomladanske svežine, sploh na modnem področju. Ponovno smo priča zanimivim sodelovanjem in novim ambasadorjem, seveda pa tudi tokrat ne gre brez reklamnih kampanj tople sezone. Poglejmo torej nekaj najodmevnejših tega tedna:
Novi obraz modne hiše Saint Laurent je postal igralec Keanu Reeves, njegov prvi nastop zanje pa je v povsem sveži kampanji, namenjeni že naslednji jeseni.
Ralph Lauren se pridružuje znamkam, ki skrbijo za okolje, za začetek pa je pripravil kolekcijo polo majic Earth Polo, izdelanih iz odpadne plastike. Za vsako naj bi porabili približno 12 recikliranih, plastičnih steklenic, čudovito pa v njih izgleda tudi model Andreea Diaconu.
Posebno kolekcijo majic so izdelali tudi pri znamki Rag & Bone, kjer sta jim pri kreiranju po lastnem navdihu pomagala supermodel Helena Christensen ter pop duo Say Lou Lou.
Modna hiša Louis Vuitton tokrat močno poudarja svoj ikonični monogram v kampanji z naslovom Monogram Giant, za katero pozirata Klara Kristin in Kris Grikaite.
V tropsko navdihnjeni kolekciji letošnje tople sezone pa za znamko Topshop tokrat pozirajo mladi modeli Abby Champion, Jordan Daniels in Nina Marker.
Pri Chanelu so tokrat za posebno kampanjo ročnih ur, poimenovano J12, k sodelovanju povabili kar deset zvezdnic, med njimi tudi Lily-Rose Depp, Keiro Knightley, Ali MacGraw, Naomi Campbell, Liu Wen ter Claudio Schiffer.
Supermodel Cara Delevingne se tokrat vrača kot obraz Burberryjeve kampanje, in sicer za njihovo zadnjo dišavo Her Blossom.