Vroč in že povsem poletni teden je tokrat prispeval kar nekaj modnih in lepotnih novosti, ki so v veliki meri vzbudile tudi našo pozornost. Poleg mnogih kampanj, ki nas obveščajo že o jesenskih trendih in must have kosih naslednje hladne sezone, je tu tudi lepo število zanimivih sodelovanj med slavnimi in pomembnimi znamkami, prav tako pa teden ni minil brez premikov med kreativnimi direktorji v eni najbolj zvenečih modnih hiš. Poglejmo:
Tokrat se po osmih letih od modne hiše Kenzo poslavljata kreatorja Carol Lim in Humberto Leon, razlog pa naj bi bil v tem, da se želita popolnoma posvetiti svoji lastni znamki Opening Ceremony.
Čudovite poletne obleke in ostale kreacije je Diane von Furstenberg tokrat predstavila v novem katalogu, za katerega je pozirala Madison Headrick.
Povsem svežo kampanjo so ta teden predstavili tudi pri Diorju. Poimenovali so jo Dioriviera, zanjo pa so pozirali modeli Lameka Fox, Natalie Ogg ter Malika El Maslouhi.
Izredno glamurozne so postale ulice Milana, ko so se po njih za jesensko kampanjo modne hiše Dolce & Gabbana med drugim sprehodile tudi Giulia Maenza, Chiara Scelsi, Cheyenne Maya-Carty, Meghan Collison in ostale.
Novi obraz je pridobila znamka Ermanno Scervino, saj je v njihovi jesensko-zimski kampanji nastopila prelepa Doutzen Kroes.
Milanske ulice so postale modno prizorišče tudi za novo, jesensko kampanjo znamke Emporio Armani, v kateri so nastopile Romy Schonberger, Taja Feistner in Vika Evseeva.
Pretekli teden je prvi del svoje jesenske kampanje predstavila tudi modna hiša Prada, zanjo so pozirali modeli Anok Yai, Freja Beha Erichsen, Rebecca Longendyke, Sora Choi in mnogi drugi, poimenovali pa so jo Anatomy of Romance.
Naravnost prelepa pa je tudi Lily James, ki ta hip blesti v zadnji kampanji hiše Burberry in sicer za njihovo ikonično dišavo My Burberry.