Novi teden pošilja novi paket reklamnih kampanj tako modnega kot lepotnega sveta, kjer pa tokrat resnično ne manjka zvenečih imen modne, glasbene ali filmske industrije. Poleg oglasnih fotografij za sezono jesen zima 2019 so tu tudi izredno zanimivi premiki in spremembe, ki bodo zagotovo v nadaljnih letih pustile svoj pečat. Poglejmo torej najodmevnejše novičke tega tedna:
Modna hiša Stella McCartney je oznanila, da stopa pod okrilje konglomerata LVMH. Tu pa je tudi povsem nova kampanja linije Adidas by Stella McCartney, kateri se je tokrat pridružila kanadska glasbenica Grimes.
Znamka MCM je za svojo jesensko kampanjo izbrala drugačen pristop, saj je h poziranju povabila mlado in vse popularnejšo pevko Billie Eilish, katera je za video kampanjo posodila tudi svoj nedavni hit z naslovom Bury a Friend.
Ljubezen je v zraku pri novi kampanji modne hiše Balenciaga, ki tokrat svoje najlepše jesenske kose predtavlja v družbi raznoraznih fashion parov.
Modna hiša Alexander McQueen je po dolgem času za obraz kampanje izbrala supermodel Kate Moss, ki tokrat pozira tako v studijskem kot naravnem okolju.
Pri Fendiju so tokrat poskrbeli za izredno šik kampanjo, ki je vključila kar nekaj vzpenjajočih se modnih imen, kot so Fran Summers, Anok Yai, Sasha Luss, Kris Grikaite, Steinberg, Ophelie Guillermand, Ugbad ter Chun Jin.
Ogromno zanimanja je požela že napoved, da bo pevka Ariana Grande pozirala za novo kampanjo modne hiše Givenchy, tokrat pa so končno tu tudi uradne fotografije, ki so seveda naravnost prečudovite.
Gucci tokrat pripoveduje modno zgodbo nekoliko drugače, saj nas njihova nova, jesenska kampanja popelje naravnost med dogajanje modne revije.
Prava paša za naše oči je nova kampanja hiše Atelier Versace, za katero sta v studijskem okolju pozirala modela Stella Maxwell in Megan Roche.
Lepotna znamka Max Factor ima novi obraz in globalno ambasadorko – Cameron Russell.