Za nami ostaja izredno pester teden, ki sicer ostaja predvsem pri jesenskih novostih, a se hkrati vse močneje že spogleduje z naslednjo sezono. V samem središču pozornosti so ta hip znana imena modnega sveta, ki nizajo zanimiva, posebna sodelovanja eno za drugim, hkrati pa so tu tudi trendi, kot jih napovedujejo kolekcije resort 2020.
Pred štirimi leti je nenadoma mesto kreativnega vodje modne hiše Lanvin zapustil Alber Elbaz, kateri se tokrat vrača v povsem prenovljenem slogu. V sodelovanju s slovitim, luksuznim konglomeratom Richemont namreč pripravlja čisto posebno znamko, poimenovano AZfashion.
Svojo jesensko kampanjo pod naslovom Unexpected Classics tokrat predstavlja modna hiša Alberta Ferreti, ki seveda ponovno prinaša obilico čudovite klasike.
Znamka Zimmermann se z novo, Super Eight kampanjo posveča sezoni resort 2020, v kateri znova najdemo nekatere najbolj sanjave kose sveta.
Jesensko-zimsko kolekcijo z novo kampanjo predstavljajo tudi pri znamki Falconeri, kjer so svojo ambasadorko Irino Shayk tokrat popeljali na Islandijo.
Jesenske jeans trende znamke Liu Jo tokrat preizkuša model Grace Elizabeth, katera pozira predvsem na črno-belih fotografijah.
Za povsem svežo kampanjo pa so model torbice Confidential modne hiše Miu Miu tokrat vzele Coco Gordon Moore, Lucan Gillespie, Mitch Greene, Hannah Shakespeare, Honey Stavonhagen ter Chen Xue.
Elsa Hosk se tokrat znova vrača kot telo obutvenega oblikovalca Renea Caoville, pri katerem tudi v jesenski kampanji resnično ne primanjkuje samozavesti in drznosti.
In za konec znova Cara Delevigne, ki se ta teden vrača kar v dveh kampanjah in sicer kot obraz ikonične Burberrjeve dišave v prenovljeni verziji z naslovom Her Intense ter kot soustvarjalka posebne kolekcije z naslovom Cara x Nasty Gal.