Pretekli teden je nedvomno minil predvsem v znamenju praznikov, saj je halloween oziroma noč čarovnic prevzela tudi mnoge, predvsem lepotne znamke, ki so tako ponudile svoje ideje, temu namenjene kose ali kar celotne kolekcije. Prav tako so se mnoge modne in kozmetične hiše že pričele spogledovati z božičnimi in novoletnimi prazniki, zahvala pa gre seveda vstopu v november. In kaj je torej novega ta teden? Poglejmo:
Svoja vrata dokončno zapira slovita modna znamka Zac Posen s kreatorjem Zacharyjem E. Posenom na čelu, znana predvsem po kreacijah na rdeči preprogi.
Modna hiša Fendi je v novi kampanji torbice Peekaboo uporabila popularni recept slavne mame in njene hčerke, saj sta zanje pred fotografski objektiv tokrat stopili igralka Catherine Zeta Jones in njena hči Carys Douglas.
Svojo jesensko kampanjo so končno predstavili tudi pri znamki DSquared2, kjer so pozirali bolj ali manj znani modeli: Sasha Pivovarova, Fei Fei Sun, Mariacarla Boscono, Alton Mason, Andreas Wolf, Keenan Gyamfi, Noah Luis Brown ter Serge Sergeev.
Saint Laurent pa je s svojimi oglasi že pri naslednji pomladi, kar dokazujejo tudi zadnje črno-bele fotografije s Fran Summers in Vilmo Sjöberg na čelu.
Veliko glamurja tokrat najdemo pri znamki Miu Miu, kjer pod okriljem kampanje Shift Viewpoints predstavljajo mešanico zanimivih kosov in razkošnih dodatkov, kot so naglavni elementi, sončna očala ter seveda veliko nakita.
Razkošje ostaja tudi glavna tematika modne hiše Paco Rabanne, katera tokrat predstavlja novo kampanjo ikonične dišave 1 Million ter različice 1 Million Empire.
Noč čarovnic so pri Diorju pospremili s prav posebno kampanjo, kjer seveda blesti njihov obraz Bella Hadid, tokrat zopet v družbi proizvodov iz linije Rouge Dior.
Halloween pa je nenazadnje prevzel tudi znamko Lancôme, katera je svoje ideje in ličila predstavila s kampanjo “Happiness is My Superpower” v družbi barvito napravljene Taylor Hill.