Praznični teden diši po prav posebnih trenutkih v krogu družine in najbližjih, kar seveda pomeni tudi kanček odmora za modni in lepotni svet. Seveda tu ne govorimo o popolnem zatišju, saj je tudi pretekli teden, kljub božičnemu večeru, postregel z nekaj zanimivostmi, hkrati pa nas tudi razžalostil z novo vestjo o smrti slavnega kreatorja.
Kot že rečeno, je nad praznični teden tokrat stopil temen oblak, saj je v ponedeljek svet pretresla vest o smrti Emanuela Ungara. Ustanovitelj modne hiše, katera nosi njegovo ime, je znamko sicer leta 2005 prodal, pa vendar za vedno pustil močan pečat med modni poznavalci.
O naslednji pomladi ta hip premlevajo tudi pri znamki Pinko, ki v novi kampanji tople sezone 2020 stavi na zapeljiv model Lily Aldridge v podobi modnega kavbojskega dekleta.
Veliko narave je tokrat v svojo zimsko kampanjo zaobjela tudi znamka Manila Grace, ki je kot predstavnico izbrala model Olgo Sherer.
Seksi v rdeči ta hip zapeljuje Candice Swanepoel, zahvala pa gre novi kampanji z naslovom “El Rojo” brazilske znamke Animale.
Že s tretjim sodelovanjem pa sta tokrat postregli znamka modnih dodatkov Chrome Hearts ter model Bella Hadid, plod tega pa je linija sončnih očal, poimenovana “Hellz Bellz”.
Posebno sodelovanje se je zgodilo tudi na športnem področju, kjer sta sodelovanje sklenila Kith in Adidas Terrex, za kampanjo pa izbrala lepo Josie Canseco.
Modno pa ostaja tudi pri znamki Puma, kjer so v kolekcijo Studio vključili novi obraz, rusko drsalko Alino Zagitovo.