Praznični teden diši po prav posebnih trenutkih v krogu družine in najbližjih, kar seveda pomeni tudi kanček odmora za modni in lepotni svet. Seveda tu ne govorimo o popolnem zatišju, saj je tudi pretekli teden, kljub božičnemu večeru, postregel z nekaj zanimivostmi, hkrati pa nas tudi razžalostil z novo vestjo o smrti slavnega kreatorja.

Kot že rečeno, je nad praznični teden tokrat stopil temen oblak, saj je v ponedeljek svet pretresla vest o smrti Emanuela Ungara. Ustanovitelj modne hiše, katera nosi njegovo ime, je znamko sicer leta 2005 prodal, pa vendar za vedno pustil močan pečat med modni poznavalci.

Emanuel Ungaro

O naslednji pomladi ta hip premlevajo tudi pri znamki Pinko, ki v novi kampanji tople sezone 2020 stavi na zapeljiv model Lily Aldridge v podobi modnega kavbojskega dekleta.

Pinko

Veliko narave je tokrat v svojo zimsko kampanjo zaobjela tudi znamka Manila Grace, ki je kot predstavnico izbrala model Olgo Sherer.

Manila Grace

Seksi v rdeči ta hip zapeljuje Candice Swanepoel, zahvala pa gre novi kampanji z naslovom “El Rojo” brazilske znamke Animale.

Animale

Že s tretjim sodelovanjem pa sta tokrat postregli znamka modnih dodatkov Chrome Hearts ter model Bella Hadid, plod tega pa je linija sončnih očal, poimenovana “Hellz Bellz”.

Chrome Hearts x Bella Hadid

Posebno sodelovanje se je zgodilo tudi na športnem področju, kjer sta sodelovanje sklenila Kith in Adidas Terrex, za kampanjo pa izbrala lepo Josie Canseco.

Kith x Adidas Terrex

Modno pa ostaja tudi pri znamki Puma, kjer so v kolekcijo Studio vključili novi obraz, rusko drsalko Alino Zagitovo.

Puma

Komentiraj