Nove spomladanske kampanje kar dežujejo, zato je bil pretekli teden še kako pester, predvsem na področju oglaševanja. Do danes so svoje stajling predloge za toplejše mesece predstavile že vse pomembnejše hiše, vsekakor pa nestrpnost narašča tudi zaradi bližajočega se tedna mode. Poglejmo torej nekaj najsvetlejših točk preteklih dni:
Marc Jacobs tokrat preseneča z novo kampanjo modne hiše Givenchy, kjer zanje pozira v družbi slovite igralke Charlotte Rampling.
Izredno zanimivo kampanjo letošnje tople sezone ponuja tudi modna hiša Bottega Veneta, ki v središče pozornosti poleg nove kolekcije postavlja tudi model Mico Arganaraz.
Pri znamki Chloé ostajajo zvesti retro pridihu, ki pa v novi kampanji dobiva povsem drugačne razsežnosti, v pomoč pa so tudi mladi modeli Rebecca Longendyke, Felice Noordhoof ter Mona Tougaard.
Še močneje in opazneje pa v preteklost stopa znamka Moschino, ki tokrat uprizarja pravi rock koncert z naslovom Moschinorama, s Tyro Banks v vlogi napovedovalke ter Gigi Hadid, Kaio Gerber, Imaan Hammam, Bello Hadid ter Adut Akech v vlogi skupine, ki nastopa s skladbo “It’s A Cool World“.
Atelier Versace znova navdušuje s svojo haute couture kolekcijo, tokrat seveda v povsem spomladansko-poletni podobi, kjer ne manjka glamurja, elegance in prestiža
Supermodel Naomi Campbell tokrat stopa v povsem odštekano podobo, saj namreč pozira v novi kampanji divje oblikovalke Vivienne Westwood.
Izredno lepa ostaja tudi Kendall Jenner, v današnjem primeru kot model in obraz znamke Longchamp, ki za pomlad 2020 izpostavlja torbico Roseau.
Znamka Carven ostaja zvesta svoji casual šik podobi, ki pa jo za njihovo pomlad in poletje 2020 več kot odlično upodablja model Kim Noorda.
Na slavne modne ikone pa tokratno pomlad prisegajo tudi pri znamki jeansa J Brand, ki so svoj look tople sezone pričarali na supermodelu Christy Turlington.