Nekaj drži kot pribito: ta očala imajo lifting učinek! Mačja očala so namreč tista, ki se končajo navzgor, kot bi bila zavihana in zato optično poskrbijo, da je izgled obraza ožji. V letošnji topli sezoni bo veliko tovrstnih modelov, kar dokazuje tudi najnovejša linija Dolce&Gabbana, ki stavi prav na te oblike. Kampanjo so predstavile vrhunske manekenke: Bianca Balti, Isabeli Fontana, Jessica Stam in Talia Ferralis.
Zelo temna očala se lahko spremenijo tudi v navihane modele, denimo z rožami ali živalskim potiskom. Načeloma gre za obliko, ki zna kar dobro pristajati, ni pa za vsako žensko, saj deluje nekoliko agresivno. Primerna je za majhne in okrogle obraze ter za vse tiste, ki se s temi očali preprosto dobro počutijo.
Pridih je popolnoma retro, tako kot inspiracija, kar dokazujejo črno-bele fotografije reklamne kampanje. Morda so korekcijska očala v mačji obliki nekoliko bolj nosljiva, kot sončna s temnimi stekli, sicer je vse skupaj stvar okusa. Vmesna različica so modeli, ki niso tako ozki, so rahlo bolj okrogli, a še vedno zavihani navzgor.
1 Comments
Jaz sem si jih ze nabavila, suuuuuper so, picutim se prekrasno…, na dopustu jih je pohvalil celo moj dragi, he he