Spomladanski trendi počasi dobivajo pravo podobo tudi na naših ulicah, česar se zavedajo neštete znamke, ki iz tedna v teden z najnovejšimi kampanjami in kolekcijami pozdravljajo postopno vračanje v ustaljene tirnice življenja. Pretekli teden je zato minil v znamenju prebujanja in svežine tople sezone, na plano pa so pokukale nekatere izredno zanimive oglasne fotografije. Poglejmo torej tiste, ki so izstopale najbolj:

Modna hiša Fendi tokrat predstavlja kar dve novosti. Prvo kampanjo letošnje pomladi in poletja so naslovili Icons, v njej pa nastopajo modeli Yasmin Wijnaldum, Natalia Montero, Mathilda Mariam Gvarliani, Yung Morocco, Tae Min Park in Federico Spinas, medtem ko se druga znova posveča torbici Peekaboo, v družbi katere blesti Iris Law.

Fendi
Fendi

Tommy Hilfiger znova nudi nekaj novosti te pomladi, tiste najboljše pa tokrat nosijo znani modeli Winnie Harlow, Candice Swanepoel in Hannah Ferguson.

Tommy Hilfiger

Veliko pozornosti je ta teden pritegnila tudi nova, športno obarvana kampanja, ki je ponudila vpogled v posebno sodelovanje med znamkama Staud in New Balance Activewear.

Staud x New Balance Activewear

Več kot očitno je, da se vse hitreje bližamo poletnim mesecem, saj so na plano tokrat pokukale kar tri nove kampanje za sončna očala. Med prvimi je zagotovo tista modne hiše Gucci, kjer se resnično čuti nagajivost, tako med oblikami in barvami očal, kot tudi med samim poziranjem.

Gucci

Izbor novih sončnih očal je v sklopu oglasne kampanje pripravila tudi Victoria Beckham, zanjo pa je tokrat pozirala Vanessa Axente.

Victoria Beckham

Nenazadnje pa gre omeniti še sončna očala znamke Fenty, ki je v sklopu kampanje 5-20 ponudila kar tri zanimive in zares kul modele, poimenovane Coded, Off Record in Classified.

Čisto posebna pa je tudi nova kampanja hiše Dior, kjer njihov Capture Totale Super Potent Serum tokrat predstavljata slavna manekenka Gisele Bundchen in njena mama Vania.

Dior

Komentiraj