Teden je znova naokoli in čeprav so dnevi postali zelo hladni, pa počasi, a z vztrajnostjo že stopamo pomladi naproti. Dokaz temu so tudi številne reklamne kampanje, ki že namigujejo na nekatere spomladanske trende, hkrati pa je na voljo vse več predjesenskega izbora, ki podčrtava smernice za naslednjo hladno sezono. Poglejmo torej nekaj novosti preteklega tedna:
Igralka in aktivistka Laura Harrier tokrat predstavlja novosti modne hiše Louis Vuitton, kjer v njihovi novi spomladanski kampanji pozira v družbi modela torbice Twist.
S strani modnega dvojca Dolce & Gabbana znova prihaja reklamna kampanja, katere navdih je Sicilija, za to pomlad pa so ji nadeli naslov Fatto a Mano.
Pomlad je na vidiku tudi pri znamki Versasce, kjer so v novi reklamni kampanji, poimenovani Versacepolis, nastopili znani obrazi Hailey Bieber, Kendall Jenner, Precious Lee, Mona Tougaard in Mica Argañaraz.
Max Mara razkriva svojo spomladansko podobo linije The Cube, kjer v ospredje postavlja outwear oblačila tople sezone.
Modna hiša Saint Laurent za to pomlad svojo prenovljeno klasiko predstavlja v družbi večne ikone Catherine Deneuve.
Lepoto in očarljivost senc tokrat v svoji novi kampanji tople sezone prikazuje hiša Fendi, za katero so pred fotografski objektiv stopile Mariacarla Boscono, Estelle Che in Jill Kortleve.
Znamka Jimmy Choo pa v novo sezono vnaša tudi kanček drugačno podobo, ki jo je zaslediti tudi v novi kampanji, kjer so navdih črpali iz podob ikone Grace Jones.