Februar je tu in znova smo korak bližje pomladi, kar se že močno pozna tudi v svetu mode in lepote. Do danes je postalo že precej jasno, kakšni trendi se obetajo v prvih toplih mesecih tega leta, in z veseljem ugotavljamo, da so močno naklonjeni združevanju elegance z udobjem oziroma praktičnostjo. Tokrat so zato znova tu sveže, spomladanske reklamne kampanje, veliko je tistih, ki poudarjajo modne dodatke, zelo lepe pa so tudi že kataloške napovedi naslednje jeseni. Poglejmo torej nekaj tistih najatraktivnejših tega tedna:
Veliko zanimanja vzbuja modna hiša Givenchy, ki tokrat v družbi modelov Anok Yai, Belle Hadid in Kendall Jenner predstavlja prvo kampanjo pod taktirko kreativnega vodje Matthewa M. Williamsa.
Na svežino letošnje pomladi stavi znamka Celine, kjer Anna Pepper v novi kampanji predstavlja njihove kul, mladostne, pa vendar tudi vsestranske looke, primerne tako za mlajše kot nekoliko starejše generacije, ki ljubijo predvsem enostavnost.
Pravo nasprotje slednjim pa je spomladanska podoba Alberte Ferretti, kjer kar puhti on ženstvenosti in prefinjenosti, tako v črnih in belih kot tudi pisanih podobah.
Eleganca je ključni element tudi pri kampanji tople sezone znamke Kate Spade, kjer tudi letos ne primanjkuje pikic, črt in ostalih večnih detajlov.
V kolikor potrebujete to pomlad nov poslovni outfit, potem bo morda ravno pravšnji naslov nova kolekcija znamke Max Mara Studio, ki je v modni zgodbi The Modernist pripravila nekaj odličnih primerkov.
Modna hiša Elie Saab pa nas tokrat že omamlja z novo, pre-fall kolekcijo z naslovom The Feminine Mystique, kjer se večina kosov zgleduje po preteklih 70-ih.
In še skok med modne dodatke te tople sezone, kjer sta svojo novo kampanjo korekcijskih in sončnih očal predstavili modni hiši Chloe z modeloma Felice Nova Noordhoff in Mao Xiaoxing na čelu ter Dolce & Gabbana v svoji klasični, italijansko bogati podobi.
1 Comments
Mmmm, kako mamljive kreacije 🙂 čudovite 🙂