Vstopamo že v drugo polovico februarja in vse hitrejše korake naproti pomladi oznanjajo tudi vse modne in lepotne hiše, kjer je iz tedna v teden pestreje. Tudi tokrat je kar nekaj novosti, pripisanih novi, topli sezoni, vse opaznejše pa postajajo tudi že kolekcije za naslednjo jesen in celo zimo. Pokukajmo torej med tiste, ki so se najlepše zasvetile ta teden:
Modna hiša Hermes nas tokrat pozdravlja s povsem svežo, spomladansko kampanjo z naslovom L’Odyssée du Faubourg, v kateri sta pozirali Amar Akway in Giedre Dukauskaite.
Naravnost čudovita je tudi spomladanska kampanja Tory Burch, kjer v izredno ženstvenih outfitih nastopata Natalia Vodianova in Blesnya Minhe.
Izredno simpatična je tudi kampanja modne znamke Etro, kjer bomo poleg njihovih bogatih potiskov našli tudi izredno nosljive dodatke, tokrat predvsem v rjavi.
Še ena od super elegantnih, a tokrat barvno nekoliko drugače usmerjenih kampanj je nova s strani Giorgia Armanija, kjer je moč najti tako ženske kot moške looke te pomladi.
Modna hiša Louis Vuitton pa se v spomladanski kampanji znova ponaša z naborom znanih, zvezdniških imen vseh smeri: Jennifer Connelly, Emma Stone, Halle in Chloé Bailey, Naomi Osaka, Sophie Turner, Cody Fern, Laura Harrier, Carolyn Murphy, Liu Yifei, Angelica Ross ter Jaden Smith.
Na ravno pravšnjo količino čutnosti tokrat stavi modna znamka Ulla Johnson, kjer v novi podobi te pomladi združuje eleganco barv in ljubkih detajlov.
Svežino morja in obale v svojo novo kampanjo tokrat prinaša znamka Zadig & Voltaire, ki pa zato ne deluje prav nič manj drzno.
Drznost si je v spomladanskem sodelovanju z znamko H&M zamislila tudi Simone Rocha, tokrat pa so na ogled v novem katalogu postavili vse posebne looke.
Nenazadnje gre omeniti še znamko Coach, ki tudi za pomlad v ospredje postavlja svojo novo ambasadorko, pevko in igralko Jennifer Lopez.