Slabo, muhasto in predvsem zelo hladno vreme še vedno vztraja, a to vendarle ne zaustavlja naše želje po lahkotnejših, barvitejših trendih, ki se obetajo to poletje. Dokaz temu so tudi vse novosti in pripadajoče kampanje, ki nam tudi tokrat slikajo mamljivo podobo vroče sezone. Mnoge modne hiše pa so ta hip že osredotočene tudi na naslednjo jesen, zato se tudi med tokratnimi novičkami sem ter tja pojavi kakšna pre-fall ali celo jesenska kampanja:
Slovita modna hiša Chanel tokrat za pre-fall podobo združuje naravo in glamur kolekcije Metiers D’Art, vse skupaj pa lepo povezuje njihova dolgoletna ambasadorka, igralka Kristen Stewart.
Nekaj podobnega kot Chanel, pa vendar z veliko več minimalizma, si je za novo kampanjo kolekcije pomlad – poletje 2021 z naslovom Silent Sea zamislila znamka Self-Portrait z modelom Juliane Grüner v glavni vlogi.
Več kot eno kampanjo si je te dni privoščila modna hiša Gucci, saj je s kampanjo Ouverture predstavila nov vpogled v svojo spomladansko-poletno podobo, hkrati pa je povsem svežo kampanjo, poimenovano Hollywood Forever, dobila tudi njihova letošnja kolekcija sončnih očal.
Dvojne doze novosti pa ta teden ne nudi le Gucci, temveč tudi znamka Versace, ki pod linijo Versace Jeans Couture predstavlja kampanjo letošnje vroče sezone, medtem ko ima novo, spomladansko zgodbo tudi njihova linija ročnih ur Versace Watches.
Nenazadnje pa svojo novo kampanjo te dni predstavlja tudi modna hiša Prada, ki je ikonični model torbice Galleria letos predala v roke igralke Hunter Schafer.