Danes delim z vami znamko, ki je morda še ne poznate, a nič zato. Redno spremljam novosti na njihovi strani, ker me že samo barve popeljejo v drugo dimenzijo in v resnici tudi zelo sproščajo. Znamka ameriških oblačil Loveshackfancy, ki jo je leta 2013 ustanovila Rebecca Hessel Cohen, je polna kvačkanja, čipk, naborkov, cvetja, dodatkov za dom v boho-chic slogu. Kolekcija uteleša neo-boemski duh z oblekami, ki imajo praktično povsod volančke, cvetličnimi maxi oblekami, drznimi modeli, ki prinašajo novo ženstvenost, prežeto s šarmom.
Poslanstvo Rebecce je jasno: oblikovati poetične obleke za popolno družico, a hkrati kose, ki naj bi bili primerni za vsako priložnost. Iz prvotne zbirke svilenih oblek si je znamka pridobila vrsto sledilcev in VIP kupcev, kot so Gwyneth Paltrow, JLo in Chrissy Teigen. Zmagali so romantičen izvor, detajli, barve in tkanine, ki so takoj prevzele ženske po vsem svetu. Boho šik je slog iz preteklosti, ki spominja na umetnost, potovanja, svobodo, glasbene festivale in naravo: meni je zelo blizu in me neskončno privlači. Rezultat je organski in naraven, s tistim divjim pridihom, ki poskrbi, da je ta slog tako poseben. Vsak slog in vsak modni trend ima svoj izvor, boho pa je morda eden najbolj romantičnih.
Boemi so bili umetniki, intelektualci in pisatelji, ki jih navdihujejo vrednote in slog nomadov iz regije Češke, v vzhodni Evropi, med Nemčijo, Poljsko in Avstrijo. Slog, ki simbolizira upor, hkrati je tudi posledica pomanjkanja ekonomskih virov. Sredi 19. stoletja taktirko prevzamejo romantiki. Boemski duh se v 60. letih vrača bolj živ kot kdaj koli prej, svetovni protesti mladih, ki so posledica začetka vietnamske vojne, ostajajo ikonični do danes. Ravno zato, ko pomislimo na boho slog, pomislimo na Woodstock, medtem ko milenijci najdejo svojo referenco na najnovejšem festivalu Coachella. Vsak slog ima svoje protagoniste, za boho slog pa so to zagotovo krila, obleke, telovniki in široko krojene hlače.
Med dodatki pa izstopajo: klobuki, maksi pasovi, ogrlice, veliki uhani, zapestnice, dodatki za lase (pletene stvari in rute), perje, ravni čevlji, gležnjarji. Loveshackfancy je blagovna znamka, ki zna zelo dobro interpretirati ta slog, morda pa bi le izpostavila eno pomanjkljivost: včasih so obleke res kratke, namenjene zelo mladim dekletom, kar je škoda, dovolj bi bilo, da bi rob podaljšali za nekaj centimetrov in tako bi postale nosljive za vse. A kdo ve, mogoče se bo to zgodilo v prihodnosti.