Logomania, kot večkrat pravijo trendu, nas je in bo prevzela tudi v nadaljevanju jeseni. Logo najdemo vsepovsod, od dobro poznanih in še vedno super popularnih pasov pa do najmanjših podrobnosti, kot so recimo najlonke ali nakit. Med slednjim se logo največjih modnih hiš pojavlja že dlje časa, prav zadnja leta pa doživljamo ponovni bum takšnega nakita. Sploh so ta hip zaželeni tovrstni uhani, seveda v zlati ali srebrni in celo barviti, v plastiki ali lesu.
Jesen prinaša pravo razkošje na področju nakita, še posebej pri verižicah in uhanih, zato bodo tako krašeni tudi mnogi logo kosi. Tu so viseči uhani v zlati, z dodatki biserov in kristalov, veliki in opazni, pogosto tudi v vlogi statement dodatka. Najdemo jih pri največjih imenih modne industrije, kot so Dolce & Gabbana, Chanel ter mnogi drugi, posledično pa lahko o njih razmišljamo tudi v smislu naložbenega kosa. Takšni uhani bodo čudovito dopolnilo nekaterim preostalim trendom letošnje hladne sezone, sploh pa se zelo dobro znajdejo poleg dolgih oblek, jop in mnogih preostalih pletenin.
Seveda ne bomo zgrešile niti v primeru, da se odločimo za tiste že dobro poznane minimalistične uhane, kjer verjetno logo modne znamke še lepše zažari, hkrati pa so to tisti uhani, ki jih lahko nosimo prav na vse, celo na znova super trendovske trenirke in puloverje. Tokrat se linije poigravajo z navdihom iz geometrijskega sveta, torej je tu veliko kvadratnih in okroglih uhanov, predvsem v zlati, ki pogosto nudijo ujemajoči se prstan ali obesek na verižici.