Ta hip potekajo še zadnji, zaključni ter najbrž tudi najpomembnejši dnevi modnega meseca, saj je za New Yorkom, Londonom in Milanom končno na vrsto prišel še Pariški teden mode. Znova precej okrnjen, pa vendar se je le odvil ter s seboj prinesel ogromno čudovitih predlogov naslednje vroče sezone. Poleg tega znova uživamo v povsem svežih kampanjah letošnje jeseni in zime, zato poglejmo nekaj tistih najzapeljivejših tega tedna:
Znamka Off-White tokrat predstavlja oglasno kampanjo torbice Burrow, ki ji družbo delata Candice Swanepoel in Honey Dijon.
Irina Shayk ta hip blesti kot obraz znamke Replay, kjer je v sklopu nove kolekcije z naslovom Rose Label zaslediti kar nekaj kul jeans kosov.
Moose Knuckles je znamka vrhnjih kosov, ki za jesensko-zimsko kampanjo prisega na izbor znanih modelov, natančneje Emily Ratajkowski ter Adwoa Aboah, katerima se pridružuje še komik Pete Davidson.
Izredno zanimiva, razgibana in predvsem barvita pa je nova kampanja znamke Beymen, poimenovana Stayin’ Alive, v njej pa pozirata Nataliya Bulycheva in Alton Mason.
Znamka nakita Tiffany & Co. je v svojo svežo kampanjo z naslovom Knot Your Typical City tokrat pred fotografski objektiv pripeljala svoji novi ambasadorki Anyo-Taylor Joy in Eileen Gu.
Nenazadnje še utrinek iz lepotnega sveta, kjer ta hip blesti igralka Penelope Cruz, in sicer v Lancomovi novi kampanji za dišavo La Nuit Trésor L’Eau de Parfum.