Letošnja jesen znova dokazuje, kako magična je lahko njena očarljivost, tako v naravi kot nenazadnje tudi v svetu mode in lepote. Zadnji teden je minil nekoliko bolj umirjeno, pa vendar ne dolgočasno, za kar so poskrbele predvsem modne hiše, ki nudijo pestro paleto vrhnjih, toplih zimskih kosov, znamke, pri katerih se ta hip najde udobna obutev, ter hkrati tiste, ki se ponašajo z novostmi na področju modnih dodatkov ter nakita. Predvsem pa postaja zanimivo na področju novoletnih oziroma prazničnih novosti, kjer je iz tedna v teden zaslediti mamljivejše kampanje.
Veliko čarobnosti ta teden prinaša Salvatore Ferragamo, in sicer z novo, praznično obarvano video kampanjo, poimenovano It’s Movie O’Clock.
Modna hiša Louis Vuitton tokrat prinaša kar dve sveži kampanji in kar obe sta namenjeni torbicam. Prva slavi posodobljeno verzijo torbice LV Pont 9, medtem ko druga stopa v povsem umetniške vode, saj so tu nove različice slovite torbice Capucines, zbrane v kolekcijo z naslovom Artycapucines, za katere so svoje ideje prispevali svetovno priznani umetniki Paola Pivi, Zeng Fanzhi, Vik Muniz, Donna Huanca, Huang Yuxing ter Gregor Hildebrandt.
Že prejšnji teden je bilo govora o čisto posebnem sodelovanju med znamko Michael Michael Kors in filmom 007, tokrat pa so na ogled tudi super zapeljive fotografije, v katerih seveda blesti njegova ambasadorka Bella Hadid.
Svobodno in v koraku z naravo tokrat v novo, hladno sezono stopa tudi modna hiša Burberry, ki v tem kontekstu predstavlja svojo oglasno kampanjo z naslovom Burberry Open Spaces.
Giuseppe Zanotti ta hip predstavlja zanimivo, limited edition kolekcijo GIUSEPPE X SORRY IN ADVANCE, ki je nastala v sodelovanju z ameriškim zvezdnikom Evanom Mockom.
Tu pa je še eno obutveno sodelovanje Irine Shayk in Tamare Mellon, tokrat že drugo po vrsti, slednje pa te dni prinaša predvsem izredno kul gležnjarje in škornje.