Prvi avgustovski teden je minil povsem poletno, s pravo vročino, sem ter tja kakšno nevihto ter po večini v dopustniškem duhu. V zraku pa je že čutiti vznemirjenje bližajoče se jesenske sezone, tudi v modnem in lepotnem smislu. Govorice o trendih naslednje hladne sezone so zato vse glasnejše in jasnejše, posledično pa je tu tudi vse več reklamnih kampanj. Preverimo nekaj tistih najodmevnejših novičk tega tedna:
Modna hiša Louis Vuitton se je tokrat za podobo nove reklamne kampanje hladne sezone 2022/23 podala kar v naravo, natančneje v gozd, kjer v novi kolekciji slavijo lepote mladosti.
V vlogi ambasadorke modne hiše Celine se znova, že tretjo sezono zapovrstjo, vrača mlada Kaia Gerber, tokrat znova v črno-beli podobi.
Po izjemni jesenski eleganci je zadišalo pri modni hiši Giorgio Armani, kjer so v prefinjenih outfitih pozirali modeli Daga Ziober, Loka Lindaregard ter Julian Schneyder.
Še ena od ponavljajočih se obrazov je tudi igralka Zendaya, seveda za modno hišo Valentino, od koder hladno sezono naslavljajo s povsem svežo reklamno kampanjo Pink PP.
Znani obrazi modnega in športnega sveta pa so se tokrat pojavili tudi v novi kampanji znamke Boss, kjer so se v jesensko garderobo ovile Naomi Campbell, Kendall Jenner ter Alicia Schmidt.
Modna hiša Gucci ta teden izpostavlja novo pridobitev, torbico Attache, oblikovano povsem po navdihu preteklih sedemdesetih.
Prav posebno, izjemno barvito sodelovanje pa se je tokrat spletlo med znamkama Swarovski in Rosenthal, kjer je tako nastala kolekcija jedilnega servisa z naslovom Signum, na voljo v modri, pink, rumeni in zeleni.