Še en vroč poletni teden je za nami in globlje ko tonemo v avgust, jasnejše postajajo napovedi naslednje hladne sezone. K temu seveda pripomorejo predvsem vse nove reklamne kampanje, kjer iz tedna v teden postaja pestreje, tako na modnem kot lepotnem področju. Tokrat pa je teden zaznamovala tudi žalostna vest o smrti slovitega modnega kreatorja Isseya Miyakeja, kralja pletenin in avantgardne podobe ter mnogih ikoničnih dišav.
Tokrat svojo novo, jesensko-zimsko podobo 2022/23 razkriva luksuzna modna hiša Chanel, kjer je glavno vlogo modela tokrat prevzela Rianne van Rompaey.
Po hladni sezoni je zadišalo tudi pri Proenzi Schouler, kjer sta se v minimalistične podobe ovili Bella Hadid in Julia Nobis.
Za še več jesenske prefinjenosti bo poskrbela tudi Troy Burch, kar dokazuje njena povsem sveža reklamna kampanja torbice Kira, s katero v rokah letos pozira igralka Sydney Sweeney.
Še ena reklamna kampanja, namenjena torbicam, je tista izpod rok modne hiše Louis Vuitton, natančneje gre za model Twist, katerega obraz je tokrat postala tenisačica Naomi Osaka.
In za konec tokratnih novičk še tretja kampanja, posvečena arhivskim torbicam Marca Jacobsa, ki so del nove kolekcije jesen 2022, za reklamne fotografije pa sta si jih nadeli njegovi muzi, Kim Gordon in njena hči Coco Moore.