Prvi septembrski teden je naokoli in do danes so nas jesenske napovedi že v celoti prevzele. V slovo torej mahamo poletju, ne pa tudi vsem poletnim kosom, saj bodo mnogi izmed njih še vedno uporabni vse tja do konca meseca, če ne še dlje. Žal ta teden mineva v spremstvu žalostne vesti o smrti kraljice Elizabete II., katera bo mnogim ostala zapisana v srce, nenazadnje tudi zaradi njene ljubezni do mode. Prihajajo pa tudi največji svetovni tedni mode, mi pa tokrat pokukajmo, kaj nam ta hip modni in lepotni svet obljubljata ter kakšne novosti ponujata za letošnjo hladno sezono.
V lepote naslednjih mesecev nas tokrat popeljejo fotografije nove, jesensko-zimske kampanje modne hiše Hermes, naslovljene Un jour léger.
Kako bo izgledala jesen pri Isabel Marant nam tokrat razkriva njihova nova reklamna kampanja z modeli Seleno Forrest, Greto Hofer ter Xu Meen na čelu.
Hladna sezona je zajela tudi znamko Etro, kjer se močno čuti pridih boho, lahkotno svobodne podobe.
Tokrat prihaja tudi prav odštekano jesensko sodelovanje TOMMY HILFIGER X RICHARD QUINN, kjer ne manjka divjih, statement kosov, močno prisotnih tudi med letošnjimi največjimi trendi.
Prav posebno in zanimivo sodelovanje pa se je zgodilo tudi med znamko Zara in Narcisom Rodtriguezem, kjer je najboljše stajlinge v novi kampanji nosila slovita Natalia Vodianova.
Omeniti pa gre tudi britansko znamko Karen Millen, ki te dni predstavlja tretjo serijo kampanje Icon, tokrat v družbi igralke Elizabeth Hurley.
Priljubljena Emma Chamberlain se te dni vrača k športno navdihnjeni kampanji znamke Levi’s, poimenovani Gold Tab.
Za izjemno zapeljivost jesenske podobe tokrat skrbi znamka Jimmy Choo, njihovo obutev in dodatke pa si je v novi kampanji nadela popularna Kendall Jenner.
In za konec še kanček prestiža na očeh, saj je modna hiša Gucci tokrat predstavila letošnji nabor sončnih očal Gucci Eyewear, katerih obraz je postala Billie Eilish.