Njeno pravo ime je Barbara Millicent Robert, a za vse je le Barbie. Imenovati jo lutka bi bilo premalo. Barbie je svetovna ikona, ki ji je v 63 letih življenja uspelo podreti vse jezikovne, kulturne, socialne, antropološke meje. Bila je del otroštva moje generacije, brez nje nismo šli nikamor, imela je avto, hišo, bazen, Vespo in še kaj bi se našlo, predvsem pa garderobo “da padeš dol” in največkrat v roza barvi. Lahko torej rečem, da je Barbie tudi simbol naše generacije in nasploh žensk, ne glede na to, ali imajo rade roza barvo ali so raje za kaj drugega. Priznati je treba, da nam je delala družbo in bila po svoje edinstvena.
Tezenis, ki ga poznamo tudi v Sloveniji zaradi spodnjega perila in pižam, je tokrat združil moči prav s kultno Barbie in je nastala nova linija lepih, seveda roza (in belih) kosov. Nisem prepričana, komu so namenjena: če sem jaz prestara, je moja hči popolnoma nezainteresirana; zanimivo, kako se je mlada generacija oddaljila od te lutke (in morda od lutk nasploh). Zato, ok, recimo, da je vse mišljeno prav za nas in glede na to, da gre bolj ali manj za pižame, si jih lahko tudi privoščimo. Brez slabe vesti!
In za konec še ena zanimivost. Ko pomislimo na Barbie, se spomnimo na ženski obraz, dvoje modrih oči in dolge svetle lase; vendar je prva Barbie, ki so jo proizvedli in ponudili v prodajo, imela svetlo polt, črne lase (šele pozneje so jo pobarvali na blond) in je nosila kostum zebre. Njeno rojstvo je gotovo presenetilo trgovce, a to ni bilo pomembno, saj je bil gospodarski uspeh ogromen, tako velik, da so punčke Barbie, ki so se takrat prodajale le za 3 dolarje, zdaj na dražbi za 3000 dolarjev in več.