S ključnimi kosi H&M nove kolekcije bodo vse oči uprte v vas. Kolekcijo za ženske sestavljajo senzacionalne večerne obleke, dopolnjene z zvezdniškimi vrhnjimi oblačili, ki zares navdušijo: oversized trenč, usnjena motoristična jakna in jakna iz umetnega krzna, ki izžarevajo samozavest. Moderen denim in vsakodnevna oblačila za prosti čas prav tako zagotavljajo največjo eleganco z minimalnim naporom, skupaj s čudovitimi modnimi dodatki, kot so bleščeči gležnjarji, spodnje perilo z biserčki in statement sončna očala.
V tej sezoni je moda drzna in za Studio P/P23 smo želeli premakniti okvirje v smislu barv in silhuete. Hkrati smo bolj ekstravagantne stile večernih oblačil nadomestili z zelo preprostimi bližnjicami do brezčasnega stila, kot je usnjena motoristična jakna, ki jo lahko nosite vedno znova, pravi Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.
Kali Uchis, kolumbijsko-ameriška umetnica, dobitnica nagrade Grammy, je glavna zvezda kampanje za kolekcijo H&M Studio P/P23, ki temelji na tipično čudovitem dnevu v življenju magnetične pop zvezdnice. Kampanjo je režirala in fotografirala Charlotte Wales, stilirala pa Georgia Pendlebury, Uchis pa je v njo vnesla svoj značilen zapeljiv stil z vrsto stiliziranih podob, ki nadgrajujejo temo bleščečega življenja pred kamerami.
“To sezono je oblikovalsko ekipo očarala zamisel o sodobni megazvezdnici, ki gladko prehaja med modno kombinacijo za vsak dan in glamurozno obleko za rdečo preprogo. Za današnje generacije, ki so naklonjene družbenim medijem, je ohranjanje resničnosti enako pomembno kot videz za milijon dolarjev, zato smo želeli ustvariti kolekcijo, ki lahko prehaja iz dneva v noč, ne da bi pri tem ogrozili svoj stil,” pravi Linda Wikell, oblikovalka koncepta za H&M Studio.
Kolekcija H&M Studio P/P23 bo na voljo na hm.com od 2. marca.