Tokrat sem se odpravila v Zagreb, kjer je priljubljena znamka Comma praznovala svojih prvih 50 let. Gre za znamko, ki jo dobro poznamo tudi pri nas in odlično poskrbi za elegantno poslovno modo s kosi, ki so večni. Pri Commi je od nekdaj na prvem mestu kombinacija med belo in črno, a na reviji niso manjkale niti druge barve, kot so bela, slonokoščena, bež, vijola in rdeča. Modni spektakel je bil prava paša za oči in hkrati smo si ogledali jesensko-zimsko kolekcijo s kosi, ki so zelo navdušili.

Vir: Comma
Vir: Comma
Vir: Comma
Vir: Comma
Foto: Zen
Foto: Zen

Aktualni slogi te sezone odražajo tudi samozavest in ženstveno eleganco, zahvaljujoč spretni kombinaciji klasičnih in modernih elementov. Nevtralni odtenki, kot so peščeno bež, bleščeče bela in elegantna črna, sestavljajo značilen videz te jubilejne kolekcije. Različni modri toni spretno poskrbijo za barvne poudarke, medtem ko se nevtralni odtenki zlivajo s paleto sijoče rdeče. Visokokakovostne tkanine in prefinjeni kroji dajejo kolekciji Anniversary edinstven Comma videz.

Samozadostna, samozavestna, neodvisna Commina ženska je osvojila velike svetovne odre – v družbi, gospodarstvu in politiki. Zgodovina Comme je neločljivo prepletena z razvojem emancipacije vsake izmed nas. Kar se je začelo v hiši v Düsseldorfu pred 50 leti, je od takrat preraslo v znano premium znamko iz Rottendorfa. A Comma je več kot blagovna znamka, je prijateljica, zaveznica in partnerka. Od začetka je bila ekipa Comma osredotočena na eno stvar: opolnomočenje žensk. Ker se tradicionalne spolne vloge rušijo, se mora ta sprememba odraziti tudi v modi. Za vse to je bil kriv Hans Beisel, ki je s predanostjo in ustvarjalnostjo ustvaril blagovno znamko, ki združuje avantgardo s klasiko. Hans je umrl julija 2023, a njegova zapuščina živi naprej, navdihujoča in brezčasna. Pri Commi so danes ponosni, da že 50 let podpirajo samozavestne ženske pri izražanju svoje samopodobe z oblačili.

Danes znamka praznuje 50-letnico. Močne ženske so še naprej v središču kolekcij. Današnji svet omogoča igrivo oblikovanje in drznejše elemente, barve pa postajajo bolj pisane. V primerjavi z začetki Comme so v zadnjih desetletjih ženske doživele kar nekaj sprememb, vendar je družba še daleč od zares enakopravne. Zlasti ženske morajo še vedno obvladati ravnotežje med kariero in družino. Misija »Female Empowerment« je torej še dolga pot, a ne dvomim, da bo Comma pri svojem poslanstvu vztrajala in še naprej podpirala ženske.

Komentiraj