Kaj naj rečem? Mode ni nikoli dovolj in super se mi zdi, da se na našem trgu znajdejo nova imena ter ljudje, navdušeni nad zgodbami, ki jih zna tvoriti le moda.
V deželi vzhajajočega sonca je rdeča barva, ki ji Japonci rečejo aka, sveta. Je sinonim za zarjo, moč, strast, požrtvovalnost, kri, življenje. »Rdeče sonce na japonski zastavi je bilo navdih za moje prve modne kose, le da je moja rdeča temnejša, barva burgundca,« o nastajajočih prvih kosih Work in progress pove Aleš Čakš, modni urednik, ki je ustanovil svojo blagovno znamko Alessio. Znamko je Aleš Čakš konec marca predstavil na modnem dogodku v trgovini Cliche. Ustvarjalec navdih za oblačila išče v vsakdanjem življenju, na ulici in v filmih starejšega datuma. »Alessio je preplet ulične mode in modne sofisticiranosti s pridihom retra.« Aleš bo ustvarjal tako za ženske kot za moške, ki imajo radi modo, cenijo dobre kroje in kakovostno blago. »Oblačila so in bodo namenjena vsem, ki želijo biti moderni vsak dan, so radi opaženi in radi nosijo posebne kose.«
Posebnost znamke je in bo, da oblačila s podpisom Alessio nikoli ne bodo sestavljena v kolekciji, da jih čez leto ne bo veliko in da bodo izdelana v zelo omejenem številu. Aleš Čakš si je za predstavitev znamke trgovino Cliche izbral, ker že leta kot novinar in urednik sodeluje z lastnico znamke Jeleno Pirkmajer. Oblikovalko je že dlje časa nagovarjal tudi k oblikovanju moške kolekcije in to je Jelena Pirkmajer lani tudi prvikrat ustvarila. Prve moške “klišeje” sta predstavila lani spomladi v trgovini Cliche. Prav prek znamke Cliche se je lastnik znamke Alessio navduševal nad modo, ustvarjanjem blagovne znamke, in Jelena Pirkmajer je bila navdih, da se je odločil za lastno blagovno znamko.
Na dogodku When Cliche meets Alessio (Ko Cliche sreča Alessia) je nekaj povsem novih kosov oblačil pokazala tudi znamka Cliche, ki slovijo po drznih, minimalističnih, zelo ženstvenih in seksapilnih oblačilih.