60. leta so nova 20. Moda postaja vse bolj resnična tudi v pristopu k izboru modelov in obrazov za kampanje, ki so sedaj osredotočene tudi na tiste, ki jim rečemo srebrni modeli. Vse bolj rastoč trend, ki svojo priljubljenost dolguje bolj ozaveščenemu in realističnemu pristopu k oblačenju. Pravi ljudje za resnična sporočila, ki niso povezana samo s kremami proti staranju, ampak z luksuzom. Od oglasov velikih modnih hiš do novih kampanj, lansiranih za poletje 2023: moda doživlja svojo srebrno dobo. Poglejmo nekaj zanimivih primerov.

Grece Ghanem, vedno čudovita in originalna, v modnem svetu velja za pravo ikono stila. Pravi, da se v svoji koži počuti odlično.
Puli, mehke hlače in bež jakna: Emmanuelle Alt je čarovnica lepega videza, ki se nikoli ne odreče visokim petam.
Anna Dello Russo, kraljica ekstravagantnega videza, ve, kdaj se osredotočiti na možat videz, pravi adut za +50 let.
Carine Roitfeld s pencil krilom in jakno iz ovčje kože. Skrivnost? Mešanje ekstravagance in klasičnega.
Jeans total look, ki ga predstavlja Caroline de Maigret, je še bolj zanimiv zaradi kontrasta med krojenim blazerjem in supergami.
Veronique Tristam doda etno jakno, ki daje celoti zelo originalen osebni pridih.
Mehke linije elegantnega kombinezona Caroline of Monaco dajejo milino in eleganco.
Trenčkot je večen. Nekoliko oversized v kombinaciji z najljubšimi kavbojkami in parom gležnjarjev (pa tudi nizkih slingback čevljev). Tukaj je stil Emmanuelle Alt.
Za nov pridih običajnemu elegantnemu črnemu videzu: motoristična jakna in veliko plastenja z ogrlicami. To je formula Carine Roitfeld.
Igralka Tilda Swinton obožuje androgen videz in ga nosi tudi v privlačnih barvah.
Zebrasti pridih blazerja slavne stilistke Rachel Zoe poživi videz.
Anna Wintour v potiskani, padajoči midi obleki z dolgimi rokavi in ​​poudarjenimi barvami. V kombinaciji s škornji dobi sodoben pridih.
Linda Rodin se jeansu ne odpoveduje; stilsko ujemajoče kavbojke in srajce so postale eden od njenih zaščitnih znakov.
Spretno izdelana barva, ki jo je nosila Linda Fargo v Parizu: močni odtenki v kombinaciji s črno in belo.
Ines De La Fressange s temno modrim blazerjem moškega kroja in svetlimi hlačami. Zimzelena kombinacija, ki deluje za vse starosti.

Še pred nekaj desetletji je bilo vključevanje starejših modelov v kampanje za vse znamke zelo tvegano. Med prvimi, ki so se odločili za tovrstno potezo, je bila Celine pod kreativnim vodstvom Phoebe Philo. Znamka se je odločila, da (takrat 80-letna) literarna zvezda Joan Didion postane protagonistka svoje kampanje pomlad poletje 2015. Od obsedenosti z mladostjo do slavljenja starosti, torej. Kar je bila leta in leta stigma modnega sistema, je danes sredstvo za posredovanje pozitivnih sporočil in nagovarjanje širše publike. Tokrat gre torej za doseg manj zastopane kategorije, ki je hkrati tudi tista z največjo kupno močjo.

Komentiraj