Ok, saj veste, kako je z mano, sem človek, ki ljubi barve, a hkrati zelo odprta za različne interpretacije mode. Potem je mnogokrat tako, da ostajam zvesta svojemu stilu, a prav lepo je kramljati po planetu in ugotavljati, da smo ženske super zanimive tudi zato, ker smo si tako različne. Črna je med nami, draga moja, morda celo zaradi vala skupine Maneskin, ki je prinesla na dan tisti rok skupaj z alternativno modo, na katero smo že skoraj pozabile, a dejstvo je, da so mrzli meseci tudi v znamenju usnja, oprijetih hlač, ozkih blazerjev in majic z napisi. Ščepec osemdesetih, veliko devetdesetih, interpretacija sodobnega časa in voilá, koktajl je pripravljen in diši po rock’n roll ženski.
Tudi Patrizia Pepe si je omislila kolekcijo v znamenju črne, ki o ženski identiteti pove veliko. Čeprav je črna barva izgube, postavi tudi zelo jasno mejo med tem, kar smo, in tem, kar si želimo, da svet izve od nas. Je kot ščit, ki ne pusti blizu tistih, ki nam niso prav pri srcu, po drugi strani pa zna delovati zelo poslovno in dostojanstveno. Dokaz tega je, da je črna barva tista, ki jo povezujemo s poslovnim svetom in prav tako vemo, da z malo črno obleko ne gre zgrešiti. Torej je črna tudi barva moči, statusni simbol, s katerim po svoje opredelimo, kdo smo, svojo pozicijo in moč. Če temu dodamo še usnje, ki je prav gotovo zelo dominanten material, potem dobimo pravo drzno, žensko podobo, ki morda ni za vsako, a je vseeno zelo zanimiva.
Po svoje je črna tudi barva ambicije, hkrati odraža krhkost tistih let, ko denimo mladina prav dobro ne ve, kdo je. Je barva iskanja identitete, ki ti omogoča varnost, prav zato, ker je tako globoka. Skratka: če se boste odločile za črno, nič narobe.