Tokratno zimsko sezono v ospredje stopa kar nekaj tistih kosov, ki vsebujejo veliko detajlov, predvsem pa se ti ohranjajo pri modnih dodatkih. Med slednjimi super IN ostajajo metalni logo elementi, ki jih najdemo prav povsod, v čisto drobnih ali pa zelo velikih, statement različicah. To je ena tistih podrobnosti, ki nekako zaznamuje celoten look, hkrati pa že na daleč sporoča, kateri modni hiši smo predani.
Ta kovinski detajl, predvsem v zlati barvi, so si do danes že zamislile skoraj vse modne hiše in v resnici letošnjo hladno sezono ni nič novega, a vendar ne moremo mimo tako očitnega trenda. Chanel, Balenciaga, Burberry, Louis Vuitton, Saint Lauren in Fendi so le nekatera imena, kjer je to močno prisotno, še posebej pa ostaja značilno za torbice, pasove in obutev. Gre pravzaprav za precej eleganten detajl, ki lahko povsem nevtralnemu, enobarvnemu outfitu doda tisto vedno potrebno piko na i, deluje kot osrednja točka celotne podobe oziroma kot statement element.
Res je, da v tem primeru ne gre pretiravati, saj lahko logomanija kaj hitro prevzame sicer lepo dodelan outfit, v kolikor pa resnično obožujemo ta trend in nam en kos preprosto ni dovolj, izberimo zgolj eno modno hišo. Le-ta namreč že sama po sebi ponavadi ponudi zanimive stajlinge ter garderobo, ki deluje usklajeno in dodelano. Skratka, pravilo velja, da en look pripada eni logo obliki, ne glede na našo siceršnjo stilsko zgodbo, barvni nabor ali nenazadnje postavo.