Ker verjamemo, da na mladih svet stoji in da to ne bi bila zgolj floskula, ki se dobro sliši, vedno znova radi podpiramo ustvarjalne in pogumne mlade posameznike. Kolikor je to v naši moči in predvsem zato, ker raje kot črno, vidimo belo, namesto negativnega pozitivno in ker verjamemo, da le na tak način lahko skupaj, kot družba, prinesemo prave rezultate.
Zato vam ponovno predstavljamo Filmoramo, projekt mlade, zagnane in neodvisne ekipe, ki si želi prispevati k razvoju slovenske spletne produkcije. V Filmorami predstavljajo nove filme, ki šele prihajajo ali so ravnokar prišli v slovenske kinodvorane in zanimivosti, povezane z njimi. V drugi oddaji, ki je bila objavljena v torek, 22. aprila, so predstavili tri popolnoma različne filme: odbito komedijo Setha Rogena – Sosedi, najnovejšo preobrazbo Johnnyja Deppa – Transcendenca in neodvisni film – Nebraska, ki navdušuje na filmskih festivalih po svetu.
K ustvarjanju oddaje se jim je namreč pridružil tudi Kinodvor, mestni kino, ki poleg ostalih distributerjev s sodelovanjem podpira oddajo, nas pa je seveda navdušil tudi film Transcendenca ali če smo bolj natančni, sodelovanje Johnnya Deppa. Ni skrivnost, da je ta, ne le odličen igralec, ampak tudi zelo popularen seks simbol številnih žensk, ki se ga spomnijo predvsem po vlogi »pirata« s Karibov. Ta sicer pravi, da ne razume, zakaj ga vidijo kot seks simbol, saj je, ko zjutraj samega sebe pogleda v ogledalo, medtem, ko si umiva zobe, na trenutke včasih tudi precej neprijetno. Serija filmov Pirati s Karibov sicer sodi tudi med njegove najuspešnejše komercialne filme, prav tako kot tudi Čarli v tovarni čokolade, Alica v čudežni deželi in Rango.
Voditeljici Filmorame, Neži Rupnik, smo zastavili nekaj vprašanj …
Odločili ste se za izvedbo prve spletne oddaje o filmu – ali smo Slovenci sploh pripravljeni na spletne oddaje?
Ko se z ljudmi pogovarjam o Filmorami, me vedno vprašajo, na kateri televiziji je objavljena oddaja. In ko povem, da je to spletna oddaja, torej le na spletu, običajno malo zmrznejo (smeh), vprašajo, kako to mislim in ko razložim, da je danes veliko, predvsem mladih gledalcev, za katere smo se odločili, večino svojega časa na internetu, postanejo stvari logične. Spletne oddaje še niso povsem običajna praksa pri nas, v tujini je to stalnica že nekaj let in tega hendikepa, torej spleta kot medija, se zavedamo. Verjamemo, da bo tako čez čas tudi pri nas in menim, da se bodo tudi ljudje pomena spleta začeli vedno bolj zavedati. Če le pogledamo porast števila uporabe pametnih telefonov, tablic in drugih »online« naprav, vse kaže na to.
Kaj te je prepričalo za sodelovanje pri projektu Filmorama?
Za sodelovanje pri Filmorami sem se odločila v prvi vrsti zato, ker zaupam ekipi, ki sodeluje pri njej, ker skupaj vidimo možnost ustvarjanja nečesa novega in zanimivega, ker se na ta način redno preizkušam v voditeljski vlogi in ker se predvsem veliko učim. Film je tema, ki te hitro potegne notri, hkrati pa je tako široka, da ne prideš do dna – vedno obstaja nov pogled, nove povezave ali pa le drugačno videnje oseb in dogodkov, ki so z njimi povezani. Tako ponuja mnogo kreativnih možnosti za oblikovanje vsebine.
Za vami sta že dve oddaji in z njima prvi komentarji – kakšen je bil do sedaj odziv gledalcev?
Odziv gledalcev je zelo dober! Prvo oddajo si je v številkah ogledalo okoli 5000 ljudi, drugo pa v dobrih dveh dneh že dobrih 2600. Bolj kot številke pa so pomembni komentarji, ki jih dobivamo. Zanimivo je, da, čeprav je oddaja na spletu, kjer srečujemo veliko vseh mogočih komentarjev, mi negativnih nismo prejeli. Nekaj usmeritev in predlogov za izboljšave, ki jih radi slišimo, sicer pa le spodbude in potrditve, da je takšna oddaja manjkala. Pa seveda pohvale, da smo dobro naredili. Vsega tega smo izjemno veseli.
[fblike style=”standard” showfaces=”false” verb=”like” font=”arial”]