V svoji najnovejši kampanji “Born to Be a Super-Star” je italijanska blagovna znamka Golden Goose za obraz izbrala legendarno igralko in aktivistko Jane Fonda. Ta poteza sovpada s 25. obletnico blagovne znamke in poudarja brezčasno privlačnost njihove ikonične superge Super-Star.


Jane Fonda, znana po svoji dolgoletni karieri v filmski industriji in kot pionirka fitnesa, pooseblja duh avtentičnosti, drznosti in večne elegance, kar se ujema z vrednotami, ki jih zagovarja Golden Goose. Superge Super-Star, prvič predstavljene leta 2007, so bile navdihnjene z obiskom Venice Beacha v Los Angelesu, kjer so oblikovalci opazovali obrabljene čevlje skejterjev. Rezultat je bila obutev z retro pridihom in prepoznavno zvezdo na strani, ki združuje italijansko obrtništvo z elementi skejterske kulture.

Poleg Fonde v kampanji nastopajo tudi drugi izjemni posamezniki, kot so avstralski skejter in dvakratni olimpijski prvak Keegan Palmer, italijanski paraolimpijski atlet in ustanovitelj Inclusive Padel Tour Alessandro Ossola, ameriški restavrator in podjetnik Joe Bastianich ter priznana modna stilistka Cristina Ehrlich. Vsak od njih prinaša edinstveno energijo in zgodbo, ki poudarja vrednote odločnosti, ustvarjalnosti in avtentičnosti, ki jih blagovna znamka želi proslaviti.

Kampanja “Born to Be a Super-Star” ne praznuje le superg, temveč tudi spodbuja posameznike, da sprejmejo svojo edinstvenost in cenijo nepopolnosti, ki jih naredijo posebne. S to pobudo Golden Goose poudarja, da je prava zvezda vsak, ki živi svoje življenje z drznostjo in strastjo.
Tukaj je video posnetek kampanje: