Novo kolekcijo Jennifer Lopez za Intimissimi so navdihnile bugenvilije, morje in sonce, iz katerih so se rodile tri nove serije kompletov spodnjega perila. Reklamni spot in fotografije nove kampanje Intimissimi so posnete v Positanu, režiser je Gia Coppola, kreativni direktor Riccardo Ruini, fotograf, ki je ovekovečil JLo, pa Chris Colls. Jennifer Lopez med srkanjem kave in sproščanjem, oblečena le v intimen komplet in v haljo/kimono, veselo prepeva Il cielo in una stanza in na najboljši možen način interpretira kliše “dolce far niente”. Ni kaj, Italijani to zelo dobro obvladajo in ona tudi, sploh v tem kontekstu, ko se nahaja v tipični italijanski hiši, obdana s cvetjem, ki je po naključju iste barve kot njeno spodnje perilo.

Zanimiva je tudi zgodba, kako je sploh nastalo to sodelovanje. Za vse je kriv dopust, ki ga je Jennifer preživela lani v Italiji in takrat prvič naletela na Intimissimi. Nad znamko je v hipu popolnoma navdušena: »Obožujem Italijo – ljudi, modo, kulturo, hrano in njeno slavno zgodovino. Ko sem odkrila Intimissimi, so me takoj pritegnile dragocena svila, romantične čipke, brezhibni kroji, ki poudarijo oblike, in prefinjen dizajn,« pravi v videu, ki razkriva pogled v zakulisje nove kampanje. Jennifer je nedvomno odličen obraz in telo za tovrstno reklamo, hkrati pa tudi tako sončna in nasmejana, da se v hipu zaljubiš vanjo in komplete, ki jih nosi.

JLo za Intimissimi

Kolekcija je že na voljo in kot slišim, gre za med.

Komentiraj