Teden med Božičem in Novim letom je bil, kot ponavadi, tudi tokrat izredno miren, predvsem kar zadeva modnega in lepotnega sveta. To seveda še ne pomeni, da ni nič novega, a vsekakor je celotna scena precej bolj sproščena, saj verjetno nabira moči za novi zagon takoj z začetkom 2018. Večina znamk hiti predstavljati svoje pre-fall kolekcije, kar nekaj pa je tudi reklamnih kampanj za naslednjo toplo sezono. Poglejmo:
Na bližajočem se tednu mode bo kar nekaj najpomembnejših modnih hiš po novem predstavilo moško in žensko kolekcijo na isti dan, torej na isti reviji. Nazadnje so to novost naznanili tudi pri Robertu Cavalliju.
Modno podjetje H&M je pred kratkim predstavilo novo znamko Arket, tokrat pa so že napovedali povsem novo, luksuzno a hkrati tudi cenovno dostopno, poimenovano Nyden.
Kozmetični gigant MAC je leto 2017 nedvomno preplavil z makeup kolekcijami, za zaključek leta pa je ponudil še zadnjo novost z naslovom Lunar New Year, ki bo naprodaj v začetku novega leta.
Modna hiša Max Mara je v svoji novi reklamni kampanji za pomlad 2018 ponovno uporabila čudovit model Bello Hadid, katera tudi tokrat predstavlja njihovo linijo dodatkov.
Znamka Nike pa je ponovno postregla z zvenečim imenom, saj je v sodelovanju z raperjem Kendrickom Lamarjem tokrat prenovila model superg Nike Cortez.