Druga polovica avgusta prinaša vse močnejši pridih prihajajoče jeseni, v zraku pa je že čutiti vznemirjenje novih, povsem svežih trendov, napovedanih za letošnjo hladno sezono. Danes se okoli nas vsakodnevno zavrti izredno pestra paleta reklamnih kampanj, jesensko-zimskih katalogov ter zanimivih sodelovanj, zato tudi tokrat preverimo, kaj nas je navdušilo v teh zadnjih nekaj dneh:
Ljubko sodelovanje se je tokrat že tretjič zapovrstjo spletlo med znamkama Levi’s in Ganni, kjer je zanje v družbi ostalih modelov pozirala tudi Emma Chamberlain.
Predvsem so te dni zaznamovali novi modni dodatki in nakit, kjer gre vsekakor izpostaviti prikupno pridobitev letošnje jeseni pri znamki Coach – limited edition preobleke Rogue 25 torbic, poimenovane Coachies.
Za več zapeljivosti na področju petk je z novo kampanjo Drop 2/22 tokrat poskrbela Amina Muaddi, kjer je zanjo v Egiptu pozirala Imaan Hammam.
Med novimi kolekcijami nakita tokrat izstopata kampanji modne hiše Balenciaga z modeli Annabelle Pouilly, Marie-Agnès Diene, Zhuo Chen in Abdou v glavnih vlogah ter modna hiša Louis Vuitton z Anno Ewers v vlogi ambasadorke njihove kolekcije Empreinte.
In za konec znova nekaj prijetno omamnega, saj je Tory Burch tokrat predstavila sklop kar petih novih dišav pod skupnim imenom Essence of Dreams.