Za nami je čudovit jesenski teden in prav v takšnem duhu sta te dni preživela tudi modni in lepotni svet. V zraku je čutiti prefinjenost in spokojnost, kar dokazujejo nekatere prelepe reklamne kampanje, pa tudi čisto posebna sodelovanja in kapsulne kolekcije, ki bodo polepšale tiste najhladnejše, zimske mesece pred nami. Hkrati pa nas bodo vsak čas modne in lepotne hiše zasule z magičnimi kampanjami božičnih in novoletnih praznikov, zato se kar pripravimo na bum bleščic, zlate in rdeče. In najbolj bleščeče novosti ta trenutek? Preverimo v nadaljevanju:
Znamka Zimmermann nas tokrat že vabi nazaj v toplo sezono, saj predstavlja novo resort 2023 kampanjo z naslovom High Tide, v kateri lahko znova občudujemo omamno sanjave stajling zgodbe v družbi modela Grace Elizabeth.
V povsem očarljivo podobo letošnje hladne sezone pa se je ovila Alberta Ferretti, kjer v povsem sveži kampanji blesti model Quinn Mora.
Da v sivih, hladnih dneh letošnje zime ne bo dolgočasno, skrbi tudi znamka United Colors of Benetton, ki nam v tokratni reklamni kampanji v družbi manekenke Rianne van Rompaey prinaša pravo eksplozijo pisanih in toplih kosov.
Prav prikupna pa je tokratna reklamna kampanja modne hiše Louis Vuitton, in sicer za njihov sloviti model torbice Capucines, kjer pozirata priljubljena Liya Kebede in njena hčerka Raee.
V novo kampanjo modne hiše Gucci se te dni vrača njihova ambasadorka, igralka Jessica Chastain, ki tokrat predstavlja njihovo ročno uro, poimenovano 25H.
Kar nekaj novosti je ta hip tudi na področju nakita, kjer v ospredje stopa znamka Vivara, znova v družbi supermodela Gisele Bundchen, natančneje za njihovo kar 60. obletnico delovanja.
Prav tako pa ne gre spregledati zadnje Pradine kampanje, namenjene zlatemu nakitu v kolekciji Eternal Gold, ki se ponaša s 100 % recikliranim zlatom.
In za konec še skok v lepotni svet, kjer med nešteto make-up kolekcijami pozornost vzbuja tudi reklamna kampanja hiše Balmain, namenjena njihovi liniji za nego las.