Za nami so prvi spomladanski dnevi in vstop v novo sezono je bil pospremljen s prečudovitim vremenom. Prvi spomladanski teden pa je odet tudi v številne modne in lepotne novosti, predvsem tiste, ki ciljajo na vroče poletne dni, celo že na pričetek jesenskih mesecev. Seveda tudi tokrat ne primanjkuje znanih obrazov v vlogi modelov, zato kar pokukajmo, kaj lepega nam je razkril ta teden:
Modna hiša Louis Vuitton tudi tokrat ne zaostaja, saj nam nudi kar tri povsem sveže reklamne kampanje. Prva prihaja v obliki ponovnega sodelovanja z japonsko sodobno umetnico Yayoi Kusama, kjer so tej posebni kolekciji nadeli ime Creating Infinity, na fotografijah pa se pojavlja kar nekaj prepoznavnih obrazov, med drugim tudi igralka Cate Blanchett.
Druga kampanja hiše Louis Vuitton je namenjena obujanju popularnih superg LV Archlight 2.0, ki si jih je tokrat nadela tudi igralka Chloe Grace Moretz.
In tu je še njihova tretja kampanja, posvečena liniji sončnih in korekcijskih očal leta 2023, ki jih tokrat razkazuje popularni model Bellla Hadid.
Kar nekaj pozornosti pa te dni vzbuja tudi nova reklamna kampanja modne hiše Fendi, z naslovom In Love With My Peekaboo, kjer je ambasadorka slovite torbice Peekaboo postala Naomi Campbell.
Po nevtralno čudoviti spomladanski podobi je zadišalo tudi pri znamki Tod’s, kjer med drugimi v novi kampanji z naslovom Summer Interlude blesti tudi model Anna Ewers.
Med športno modo je tokrat zajadrala tudi hiša Celine, saj je namreč v najnovejši kampanji razkrila posebno, kapsulno kolekcijo z naslovom Celine Tennis.
Modni dvojec Dolce & Gabbana sta nam polepšala teden s povsem novo, Eau de Toilette dišavo, poimenovano Dolce Violet, katere obraz je prikupna Deva Cassel.
Nenazadnje pa je tu še reklamna kampanja ikonične dišave Caroline Herrera Good Girl, tokrat z novo različico Good Girl Blush, katere ambasadorka je že vrsto let Karlie Kloss.