Bolj kot se april preveša v drugo polovico in s tem bliža maju, vse glasnejše postajajo tudi novosti letošnjega poletja. Modni in lepotni svet sta nam v preteklih dneh zato postregla s prečudovitimi reklamni kampanjami, ob katerih nam oči kar zažarijo, misli pa kaj hitro uidejo k dopustu vročih dni. Hkrati so nekatere modne hiše že dosegle celo naslednjo zimo, a še več je te dni novosti na področju sončnih očal, ličil in dišav. Poglejmo, kaj nas je torej navdušilo ta teden:
Znamka Emporio Armani nas z novo kampanjo popelje v sanjavo pomlad 2023, hkrati pa nam Giorgio Armani nudi nekoliko drznejšo podobo tople sezone, vsaj tako izgleda v novi reklamni kampanji sončnih in korekcijskih očal.
Na dvojino pa to pomlad stavi modna hiša Gucci, ki te dni predstavlja povsem svežo spomladansko kampanjo z naslovom Twinsburg, z zadnjo kolekcijo, ki je nastala pod taktirko kreativnega vodje Alessandra Micheleja.
Skok v modno obdobje naslednje jeseni pa nam tokrat že nudi modna hiša Celine, ki predstavlja kampanjo z naslovom Portraits de Suzanne.
Kar nekaj novega tokrat nudi tudi Dior, kjer se sprva v novi pre-fall 2023 kampanji podaja med lepote Indije, hkrati pa nas omamlja s kampanjo dišave Gris Dior, v kateri kot njen obraz nastopajo Jenna Ortega, Maya Hawke in Thuso Mbedu.
Da je v zraku kljub nizkim temperaturam že čutiti vonj po letošnjem poletju, dokazuje tudi najnovejša kampanja znamke Jimmy Choo, in sicer za kapsulno kolekcijo Beach 2023.
Draguljarska hiša Tiffany & Co. tokrat v kampanji z naslovom This is Tiffany razkriva letošnjo podobo z ambasadorkama Zoe Kravitz and Gal Gadot v vlogi elegantnih modelov.
Med tiste prave, poletno sanjave odtenke nas te dni vabi tudi Chanel, natančneje v kampanji nove make-up linije Delices Pastel De Chanel, za katero pozira čudovita Vittoria Ceretti.
In kot smo nekako že vajeni za konec še skok med dišeče novosti, kjer med mnogimi drugimi pozornost vzbuja tudi najava znamke Cartier, da je obraz njihove slovite dišave La Panthere postala igralka Vanessa Kirby.