Za nami je še en muhast aprilski teden, kateremu tudi tokrat močno kljubujeta modna in lepotna scena. Tu je namreč prava poplava vsega, kar diši po soncu in morju, reklamne kampanje so lepše ena od druge, seveda pa ne primanjkuje niti zanimivih sodelovanj. Preverimo, katere novosti so se torej najbolj bleščale v preteklih dneh:
Mariacarla Boscono tokrat blesti v prav posebni instalaciji modne hiše Bottega Veneta, poimenovani Vieni a Vedere, ki v sklopu Salone del Mobile 2023 v sodelovanju s priznanim arhitektom Gaetanom Pescejem prinaša tudi dve zanimivi torbici.
Znamka Blumarine se to toplo sezono potaplja v skrivnostni podvodni svet, v sklopu katerega sta zanjo pozirala modela Sijia Kang in Yoon Young Bae.
Da monogram look ostaja IN, tokrat dokazuje tudi Marc Jacobs, kjer je za njegovo spomladansko kampanjo pozirala Emily Ratajkowski.
Pevka in igralka Jennifer Lopez ostaja obraz znamke Coach, tokrat pa jo lahko občudujemo v njihovi najnovejši kampanji Mother’s Day 2023.
Modna hiša Gucci te dni predstavlja povsem svežo kampanjo, v kateri poleg modela Liu Wen predvsem blesti njihova ikonična torbica Bamboo 1947.
Nenazadnje tokrat še skok med ročne ure, kjer ta hip veliko pozornosti jemlje tudi znamka Longines z igralko Jennifer Lawrence v vlogi njihovega modela.