Poletna vročina še ni rekla zadnje in čeprav smo v teh dneh z mislimi že povsem v jesenski sezoni, se hkrati predajamo lepotam počitniškega obdobja. Seveda sta modni in lepotni svet to že zdavnaj pustila v ozadju, kar dokazuje tudi vse večje število novosti, ki nas opominjajo, da izza vogala že kuka hladna sezona. Preverimo, kaj nam je slednja ponudila v preteklem tednu:
Kar nekaj velikih modnih imen se je v preteklih mesecih odločilo združiti čar mode in umetnosti, mednje v zadnjih dneh pristopa tudi hiša Ferragamo s svojo reklamno kampanjo letošnje jeseni, poimenovano A New Renaissance.
V jesenski look se je ovila tudi Proenza Schouler, za katero je tokrat pozirala vsem dobro poznana igralka in it dekle Chloë Sevigny.
Črno-belo reklamno podobo je za to jesen izbrala znamka Calvin Klein, kjer v zapeljivo ženstvenih outfitih tokrat nastopata Kendall Jenner in Alexa Demie.
Že vse tja do naslednje pomladi pa je s svojo povsem svežo oglasno kampanjo segla znamka Colcci, seveda znova s supermodelom Gisele Bündchen v glavni vlogi.
Prihod jeseni prinaša tudi športne novosti, med katerimi ta hip pozornost vzbuja kampanja Cali Court znamke Puma, v kateri pozira model Winnie Harlow.
Lily-Rose Depp se vrača kot čudovit obraz hiše Chanel, tokrat za kampanjo ročne ure Chanel Première Édition Originale.
Pri Chanelu pa so izredno dejavni tudi na lepotnem področju, kjer ta teden predstavljajo make-up kampanjo, posvečeno kolekciji senčil za veke Les 4 Ombres Byzance, s slovito Vittorio Ceretti v glavni vlogi.