Še en hladen teden letošnje pomladi je za nami, pa vendar nas slednje tudi tokrat ni odvrnilo od sanjarjenja o modnih poslasticah vroče sezone. Kar nekaj jih je, predvsem pa se vse glasneje govori o modnih dodatkih, v kampanjah katerih se po navadi pojavljajo zelo znani obrazi. Preverimo torej nekaj najodmevnejših preteklega tedna:
Znamka Loewe nas je tokrat s svojo novo kampanjo Paula’s Ibiza popeljala globoko v poletje, kjer ne manjka zanimivih, lahkotnih oblačil, vsestranskih torb in odštekanih sončnih očal.
Na ikoničnost svoje podobe nas tokrat s povsem svežo kampanjo The Chanel Iconic opominja modna hiša Chanel, kjer so zanjo pred fotografski objektiv v družbi nekaterih klasik stopile Rianne van Rompaey, Imaan Hammam, Louise de Chevigny, Zoe Adjani ter Anna Mouglalis.
Nemška znamka Closed je svoj spekter minimalizma tople sezone predstavila v novi reklamni kampanji, kjer so za ambasadorko izbrali supermodel Amber Valletto.
Modna hiša Versace tokrat navdušuje z novostmi na področju korekcijskih in sončnih očal, kjer jih je za njihove oglasne fotografije na obraz nadela Kendall Jenner.
Nabor očal pa te dni na ogled postavlja tudi znamka Coach, seveda pa je z njimi v novi kampanji pozirala njihova ambasadorka Jennifer Lopez.