Zadnji avgustovski teden je bil na modnem in lepotnem področju še pestrejši, kar dokazuje, da s septembrom pričenjamo tudi novo sezono. Poleg novih kampanj ni manjkalo niti zanimivih sodelovanj, predvsem z mladimi in seveda znanimi fashion obrazi, svoje mesto pa so ponovno našle tudi igralke, tako tiste starejše kot mlajše generacije. Poglejmo najsvetlejše točke preteklega tedna:
Modna hiša Kenzo je v jesensko kampanjo tokrat kot glavno zvezdo vključila igralko Millo Jovovich, kateri so se pridružili še Jay Ellis, Alexandra Shipp, Kodi Smit-McPhee in Sasha Frolova, skupaj pa so nastopili tako na reklamnih fotografijah kot v kratkem filmu, katerega je pripravil eden od Kenzovih kreativnih direktorjev Humberto Leon.
Omejeno kolekcijo za letošnjo jesen je tokrat predstavila španska znamka Massimo Dutti, ki je h poziranju povabila znana modela Sasho Pivovarovo in Hyunji Shin.
Že drugič zapovrstjo pa se je v reklamni kampanji jeans kosov znamke Mavi znašla prelepa Romee Strijd, ki je tako predstavila nekaj njihovih najopaznejših kosov nove sezone.
Denim znamka True Religion se po daljšem premoru vrača med najpopularnejša imena kavbojk, kar dokazuje tudi njihova posebna kolekcija, ki je nastala v sodelovanju s trenutno izredno popularnim modelom in modno ikono nasploh Bello Hadid.
Modna hiša Hermes pa tokrat predstavlja reklamno kampanjo, namenjeno njihovi prestižni kolekciji nakita Enchainements Libres , katero nosi nizozemski model Felice Noordhoff.
Pri Chanelu so pred nedavnim ponudili novi trio dišav Les Eaux de Chanel, kjer so kot navdih za njihov nastanek, pa tudi posamezno ime, predstavljale destinacije, ki so v določenem obdobju močno zaznamovale kreativno pot Coco Chanel.
Ambasadorka modne in lepotne hiše Louis Vuitton, igralka Emma Stone, je tokrat pozirala za njihovo jesensko kampanjo, namenjeno novi dišavi Attrape-Rêves.