Še en septembrski teden je za nami in tudi ta je postal prežet z modni in lepotnimi novostmi predvsem letošnje jesenske sezone. Zanimive kampanje in sodelovanja se kar vrstijo, pri vsem skupaj pa je zelo jasno, da je poletni počitek mimo. Poglejmo torej nekaj najsvetlejših točk preteklih dni:
V modnem svetu ta hip glasno odmeva novica o novem imenovanju kreativnega direktorja modne hiše Fendi – Kima Jonesa, kateri pa hkrati ostaja tudi kreativni vodja Diorjeve moške mode.
Modni duo Dolce & Gabbana je v preteklih dneh v Firencah predstavil čudovito revijo Alta Moda 2020, kjer tudi tokrat ni manjkalo cvetja, prelepih kreacij in glamurja nasploh.
Etro tokrat navdušuje z novo, Pegasus Club kampanjo, za katero so pozirali znani obrazi Elsa Hosk, Hikari Mori, Halima Aden, Anna Dello Russo, Hend Sabri, Myss Keta in Naty Abascal, vmes pa je v predogled postavljeno tudi prihajajoče sodelovanje z oblikovalcem Gianvitom Rossijem.
Gotsko razpoložena je to hladno sezono znamka Anna Sui, ki svojo Gothic Vamp kampanjo polaga v roke modela Hiandre Martinez.
Veliko se ta hip dogaja tudi na področju obutve, kjer sta zanimivo in lahko bi rekli tudi precej nepričakovano sodelovanje sklenili znamki Jimmy Choo in Timberland.
Pozornost pa te dni vzbuja tudi nova kampanja obutvene znamke AGL, nekoliko zaradi atraktivnih modelov, precej pa tudi zaradi njihove nove ambasadorke Paris Jackson.
Novo ambasadorko si je tokrat omislila tudi slovita kozmetična hiša MAC, saj je njihov novi obraz postala simpatična pevka Rosalia.
Pri Chanelu pa ta trenutek obožujemo novo kampanjo Les Beiges Healthy Glow Foundation, kamor se kot njihov obraz vrača čudovita Marine Vacth.