Končno je tu pomlad, z njo pa tudi vsi najlepši in najbolj sveži trendi nove sezone. Predvsem so ta hip vse oči uprte v zadnje reklamne kampanje, posebna sodelovanja za te vroče mesece ter hkrati tudi že novosti, ki jih lahko pričakujemo po koncu poletja. Živahno je seveda tudi na lepotni sceni, še bolj med ponudbo dodatkov in nakita, zato tokrat znova preverimo nekaj najbolj vpadljivih novičk preteklega tedna:
Modna hiša Celine se znova vrača s povsem svežim paketom reklamnih fotografij, seveda v črno-beli izvedbi, namenjenih letošnji vroči sezoni, zanje pa tokrat pozira Diana Silvers.
Vroče je postalo tudi pri čudoviti znamki Zimmermann, kjer lahko v novi kampanji že občudujemo zapeljive poletne kose, tudi kopalke.
Za prav posebno kampanjo poletne obutve je tokrat poskrbel Stuart Weitzman, ki je ambasadorko znamke, igralko Kate Hudson, združil kar z njeno slavno mamo Goldie Hawn.
Še en zanimiv, v tem primeru mlad in zaljubljen par slavnih staršev pa je tokrat poziral za spomladansko kampanjo znamke Pepe Jeans – to sta Nicola Peltz in Brooklyn Beckham.
Nabor novih, spomladansko-poletnih sončnih očal je tokrat predstavila tudi Vivienne Westwood, kjer je zanjo v kampanji pozirala dobro znana manekenka Lindsey Wixson.
Znamka Jimmy Choo pa se to sezono širi tudi na področje nakita, ki so ga so za začetek razdelili v štiri poglavitne kolekcije.
Za izredno prefinjeno kampanjo nakita pa je to pomlad poskrbela tudi hiša Chaumet, ki na modelu Cindy Bruna predstavlja svojo kolekcijo z imenom Josephine.