Novi poletni teden prinaša novi paket modnih novosti. Dandanes se večina slednjih vrti le še okoli bližajoče se jeseni in čeprav smo v resnici šele sredi najbolj vroče sezone v letu, to na modni sceni ne prinaša nobenega zatišja. Večina znamk je torej že razkrila svojo podobo hladne sezone, tokrat pa poglejmo še nekaj tistih, ki so to storile pretekli teden:

Pri MTVju so napovedali novo, modno podčrtano nagrado, pripravljeno v sodelovanju s CFDA, katero bodo podelili v sklopu glasbenih nagrad VMAs, poimenovali pa so jo Fashion Trailblazer Award. Prvi, ki jo bo prejel, je Marc Jacobs, ki tokrat za svojo jesensko kampanjo pozira v družbi supermodela Christy Turlington.

Christy Turlington in Marc Jacobs

Kot obraz nove kolekcije z naslovom All Together Now je Stella McCartney izbrala mlado pevko Billie Eilish.

Billie Eilish za Stello McCartney

Pri Chloe fotografije hladne sezone krasita Eliza Kallmann in Kat Carter, seveda v nekaterih najbolj izpostavljenih kosih, kot so boho obleke, retro ogrinjala ter seveda IT torbica.

Chloe

Modna hiša Lanvin se v jesenski kampanji obrača h klasični umetnosti, za katero je prvič odgovoren njihov novi kreativni direktor Bruno Siallelli.

Tu je tudi nova podoba povsem sveže kampanje znamke Max Mara, v kateri sta nastopili Emily Driver in Hyun Ji Shin.

V Turčijo pa se je tokrat odpravila modna hiša Missoni, ki je tam, v družbi modelov Bella Hadid, Adut Akech, Alton Mason in Dong Su Moon, posnela svojo jesensko kampanjo.

Missoni

Znanstveno fantastiko v družbi retro mode pa si je tokrat za navdih izbrala Elisabetta Franchi, ki je v novi kampanji na čelo modelov postavila Magdaleno Frackowiak.

Elisabetta Franchi

Znamka Tod’s v naslednjo jesen vnaša ogromno večne elegance, kar dokazujejo tudi fotografije nove kampanje, kjer blestita modela Edita Vilkeviciute ter Liu Wen.

Gucci Beauty tokrat predstavlja čisto svežo (in dišečo) novost, saj na trg pošilja svojo prvo brezčasno dišavo, namenjeno tako moškim kot ženskam, poimenovano Mémoire d’une Odeur.

Komentiraj