Koledarsko zadnji spomladanski in seveda prvi poletni dnevi tokrat na modnem, pa tudi lepotnem področju prinašajo kanček zatišja, kar pa seveda še ne pomeni, da se v teh vodah nič ne dogaja. Ravno nasprotno, vsi so že odločno zazrti v naslednjo jesen, kar pomeni, da bomo iz tedna v teden deležni vse več napovedi in novih kampanj, ki ciljajo prav na prihodnjo hladno sezono. Tokrat pa so bile med novičkami zagotovo najbolj glasne naslednje:
17. junija se je v 95. letu poslovila slovita Gloria Vanderbilt, katero se bomo spominjali po njenih mnogih talentih, lepoti in odločnem karakterju, predvsem pa tudi po njeni istoimenski modni znamki ter ikonični dišavi.
Za jesensko kampanjo se modna hiša Saint Laurent zopet vrača v studijsko okolje, kjer sta za črno-bele fotografije pozirali Anja Rubik in Jamie Bochert.
Vrača se znamka Versace Jeans Couture, ki v svoji novi kolekciji obuja mnoge spomine na nekatere najbolj ikonične kose, printe in barvne kombinacije.
Znamka Ulla Johnson tokrat predstavlja kampanjo kolekcije pre-fall 2019, v njihovih najbolj romantičnih kosih pa nastopa model Leila Goldkuhl.
Novo kampanjo hladne sezone je pokazala tudi hiša Jimmy Choo, kjer njihova ambasadorka ostaja prelepa Kaia Gerber, hkrati pa razkrivajo tudi novi JC monogram.
Ena najbolj sanjavih znamk Zimmermann letos na trg pošilja novost. Tu je namreč njihova povsem sveža kolekcija sončnih očal, kjer najdemo kar 13 modelov, v določenih pa je za kampanjo pozirala tudi Jessica Hart.
Zopet pa je tu tudi nova kampanja športne znamke Puma, kjer pevka Selena Gomez tokrat predstavlja njihov model superg Cali Bold.