Milano je bil tudi te dni zelo živahen in poln barvitega vrveža, saj je prav septembra modni svet izredno kreativen, njegovi prebivalci pa pokažejo vse, kar premorejo, v dobrem in slabem. Kolekcije za pomlad in poletje 2017 obetajo ogromno sveže romantike, veliko potiskov in prosojnosti, intenzivne odtenke in detajle, ki bodo nedvomno poskrbeli, da bomo opažene: gola ramena, hrbti in drapirane tkanine v zadnjem delu oblek, pa tudi bleščice, ki vedno bolj prepričljivo krasijo dnevne outfite. Teden mode je bil še posebej lep, ker ga je spremljalo čudovito vreme in smo imeli med eno in drugo revijo občutek, da bi lahko šli še malo na plažo, saj o nogavicah in gležnjarjih ni bilo sledi, vsi smo se sprehajali v sandalih, balerinkah ali športnih copatih. Mislim, da sem letos prvič preživela ves teden v supergah, kar me je navdušilo; vsak dan smo prehodili približno 10 kilometrov in nobena obutev ne bi bila primernejša od nizke, zato sem vse skupaj tudi lažje prenašala. No, po toliko letih sem le razumela, da so visoke pete za večerne zabave, sicer so za modne revije prav tako čudovite, a le v primeru voznika s cilindrom, ki te pripelje direktno do vhoda.

Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež – s Chiaro Ferragni
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Chiara Ferragni
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv

Zakulisja me očarajo. Všeč mi je ta nori direndaj mojstrov ličenja, frizerjev in ljudi, ki skrbijo za vse možne manikire. Dejansko moda zaživi prav tukaj, nekoliko daleč od piste in bleščečih luči, tam, kjer vse skupaj pravzaprav nastane, s šiviljami, ki tekajo sem in tja, kreatorji, ki še zadnjič pogledajo svoje kreacije, in manekenkami, ki so še vedno kot mladi vesoljčki. Ampak v tem je čar modnega sveta, ker je vse skupaj tako realno in hkrati nadzemeljsko, ker tukaj resnično najdeš ljudi, ki kar pokajo od kreativnosti in veliko takih, ki bi bili radi del tega cirkusa, a jim žal ne bo uspelo. In seveda se kot novinarka in urednica vsakič znova kaj lepega naučim. Tudi ta teden ni bil brez avantur in nekatere niti niso za v javnost, zato jih bom raje preskočila, rada pa bi se osredotočila na lepe dogodke in ljudi, ki so pustili pečat. Bilo jih je veliko, na prvem mestu čudovita ikona Dita von Teese, zame ena najlepših žensk, ki sem jih spoznala, in tako prijazna, da težko verjameš, da je v resnici striptizeta z izredno močnim značajem. Chiara Ferragni je bila nebeška kot vila in tudi njena kolekcija čevljev je tokrat pokazala veliko več zrelosti; inspiracija prihaja iz Alice v čudežni deželi in mislim, da jo ona odlično interpretira.

Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež – z Dito von Teese
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: Črt Čadež
Foto: Črt Čadež – v najljubšem lokalu
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Baldinini

Olivia Palermo je navdušila s svojim slogom in milo eleganco, je tako brezhibna, da kar strmiš vanjo in težko nehaš, kar sicer velja tudi za nekatera druga IT dekleta, ki ne navdušujejo le z obleko, temveč tudi in predvsem s svojo notranjo eleganco. Ne morem mimo Anne dello Russo, večne ikone, ki pa nosi vse krajša krila in nam ni bilo povsem jasno, zakaj, glede na to, da ima dama že svoja leta; vrhunec je bila popolnoma prosojna bela obleka s črnimi spodnjicami, ki niso pustile prav veliko prostora domišljiji. Škoda. Na Armanijevi reviji (in ne samo tam) sedi v prvi vrsti Anna Wintour, končno brez sončnih očal in krzna, a kot običajno hladna kot led in nedostopna. Najbolj vplivna ženska v modnem svetu bi bila lahko malo bolj prijazna, a je morda del njenega šarma tudi ta nedostopnost. Kdo ve, morda je res samo žalostna, kot so jo prikazali v filmu Hudičevka v Pradi, konec koncev ima vsak svojo zgodbo, kajne? Svet se je ustavil, ko je v  Max Marino trgovino v strogem centru Milana vstopila Gigi Hadid, tako lepa in visoka, da te kap. Še ena nedostopna manekenka, ki pa sproža okrog sebe toliko radovednosti, da ji je zato tudi oproščeno. Najbrž mora obstajati meja med javno osebo in privatno, vendar jo novinarji ter fotografi marsikdaj prestopijo.

Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Chiara Ferragni
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Chiara Ferragni
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv

Priznam, da se zelo veselim poletnih pričesk in make-upov, ker prihaja zelo zanimiv val naravnega, ki se odraža predvsem v rjavih in bronz odtenkih, mat šminkah na eni strani in popolnoma bleščečih lipglossov na drugi. Pričeske so mokre, kot bi pravkar prišle iz vode, zato zahtevajo nekoliko daljše lase, a kot mi je povedal mojster Coppola v zakulisju, je “najpomembneje, da ne govorimo o trendih, saj vsaka ženska zase dobro ve, kaj ji pristaja. Ženske nočejo biti vodene, danes so zelo svobodne, tudi v modnem smislu.” Hmm, razmišljam o Kim Kardashian ter o tem, kako nas je obsedla s pudri in korektorji, ampak pri make-up artistih le omeniš njeno ime in že vrtijo oči, kot ribe na suhem. Skratka: bomo lepe, ampak ne umetne, kar je seveda zelo dobra novica. In naj  še dodam, da prihaja čudoviti val ženstvenosti in nove identitete, ki zahteva moč, ampak hkrati želi pokazati žensko v vseh svojih odtenkih in kot veste, jih je res veliko.

Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Chiara Ferragni
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv – kolekcija Baldinini
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv
Foto: osebni arhiv

Ko se vračam domov, ugotavljam, da obožujem ta modni vrvež in vse, kar raste okrog njega. Res je, da so akreditacije, vabila, hoja po Milanu in stroga dieta (ker pač ni časa za hrano) nekaj zelo utrujajočega, ampak na koncu dneva veš, da si naredil nekaj dobrega. Ne le za oddajo ali spletno stran, temveč tudi zase. In morda je tudi v tem skrivnost moje sreče: ljubezen do vsega, kar ustvarjam, je krepko močnejša od slabih trenutkov, ki sem jih prav zdaj, medtem ko pišem ta članek, že pozabila.

 podpis

Komentiraj