Rojstvo podjetja Michael Kors je razloženo s poreklom njegovega ustanovitelja Karla Andersona mlajšega, ki se je pozneje preimenoval v Michaela Korsa in je bil že od otroštva obkrožen z modo, saj je njegova mama delala kot model in kot manekenka, zato je mali Michael hitro razvil ostro oko za podrobnosti. To se je pokazalo že pri petih letih, ko je svoji mami, ki se je drugič poročila, predlagal, naj poročno obleko nekoliko spremeni. Že v najstniških letih je pri svojih starših izdeloval oblačila in svojo prvo znamko krstil kot “The Iron Butterfly”. Poleg tega je Michael imel željo, da bi se izboljšal kot stilist, zato se je leta 1977 vpisal na univezo Fashion Institute of Technology, kjer pa je ostal samo 9 mesecev. Kasneje je svoje kreacije začel prodajati v butiku, kjer je delal. Njegova prva uradna kolekcija je bila izdana leta 1981 in uspeh je bil očiten že na začetku. Razlog je v tem, da je njegova blagovna znamka ponujala elegantna oblačila, ki pa so se prilagajala vsakdanjemu življenju in ženskam vlivala samozavest, udobje in nadzor, z edinstvenim pristopom, ki je hitro postal globalen.
Zame je Michael Kors fenomen in hkrati zelo zanimiv moški. Ne mislite, da je bilo vse v rožicah, ker je vmes tudi bankrotiral. Ne bom rekla, da se ni sekiral, a prav gotovo ni nikoli izgubil poguma ter trdo delal naprej, dokler ni bil imperij ponovno postavljen na noge. In Michael je garač, ki obožuje ženske: vedno slavi njihovo lepoto, seksapilnost, privlačnost in eleganco, zato so vse kolekcije nosljive in, z eno besedo, lepe. Zima vsebuje vse glavne trende hladne sezone: usnje, karo vzorec, pletenine, zelo lepa krila, visoke salonarje. Blagovno znamko Kors bi lahko definirali s preprostim oksimoronom »dostopen luksuz«, saj tudi če so izdelki visoke mode in odlične kakovosti, vedno ostanejo dokaj dostopni. Blagovna znamka poskuša ciljati na srednji/višji segment trga, ne na bogatega, temveč na tistega, ki nima zadržkov glede zapravljanja med nakupovanjem. Poleg normalnih cen, zaradi katerih je znamka zelo konkurenčna in privlačna za kupce, so kosi hkrati elegantni in ležerni. Zahvaljujoč dovršenemu dizajnu so oblačila, torbe, ure in čevlji primerni za vsako priložnost, zato je znamka priljubljena predvsem med mladim segmentom prebivalstva.
Vedno pomislim, da mi Kors ukrade srce. Ne čudi me, da ga nosijo številne zvezdnice, kot so Nicole Kidman, Catherine Zeta-Jones in veličastna nekdanja prva dama Michelle Obama, ki je obleko Kors nosila za svojo prvo uradno fotografijo v Beli hiši. Že to pove ogromno o njegovi priljubljenosti.